måndag, juli 25, 2011

Underbara badrum!

På sajten Houzz 
kan man låta sig inspireras av andras inredningslösningar 
och även lägga upp egna bilder. 
Jag gillar verkligen badrummen på bilderna,
särskilt den första. 
Skulle väldigt gärna ha ett eller flera fönster i vårt badrum,
de skulle ligga mot en fin innergård,
med en massa grönska,
 eller ett hav så jag kunde ligga i badkaret och kika på vågorna;)
Men jag förstår givetvis vår begränsning 
då vårt badrum är helt fönsterlöst-Schnyft!
Och skulle vi göra ett fönster, så skulle vi bara glo in på grannarna eller de på oss;)
www.houzz.com






Kram
Johanna

31 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna ligga i badet och spana ut övervidderna, men hade jag ett fönster vid badkaret skulle jag nog bara se grannarna stå o glo.... ;D

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  2. Inte dumt alls :-)tyvärr är våra badrum på tok för små.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej! Jättefina badrum!

    De visade lite generellt ur serien men andra hälften av trailern var ur första avsnittet kan man säga.

    kram

    SvaraRadera
  4. Ja ligga i badet och spana ut över grönskan, mmmm så härligt. Min dröm är new york vindsvåning, badkaret mitt i rummet. Så coolt. Gärna industrilokal.
    Må så gott i dag
    kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men så härliga badrum...vill ha!!

    SvaraRadera
  6. Underbara badrum, den första är min favorit också. kram lina

    SvaraRadera
  7. Härliga badrumsbilder. Själv har vi ett litet badrum på fyra kvm som inte rymmer mer en duschhörna, suck. Älskar att bada badkar kalla vinterdagar, så ett större badrum skulle inte vara så dumt! Fin blogg, Marie

    SvaraRadera
  8. Härlig badrum och underbara badkar att krypa ner i. Ha en trevlig kväll.

    Kram j

    SvaraRadera
  9. Tar det nedersta gumman. Härligt. Jag skulle också hamna tom in i grannens badrum med ett fönster.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Vilka badrum!!! Skulle absolut kunna tänka mig att ligga i ett underbart badkar med en underbar utsikt över hav...jag som inte ens gillar att bada badkar!!
    Kram, Marita

    SvaraRadera
  11. Håller med, så fin inspiration!!! Och vilket material på kakel!!! Men det skulle ju INTE vara roligt att ligga i badet och kika på grannens söndagsmiddag, haha.

    Stoooor kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  12. Vilken fin blogg du har!
    Kul och hitta hit
    Må så gott
    kram Tina

    SvaraRadera
  13. Drömma kan man! :)

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  14. Svårt att välja, skulle vara glad om jag fick ett av dom.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  15. Tack för titt och kommentar hos mig!
    Fina badrum du hittat. En brasa vid badet skulle inte jag säga nej till. Ha de´gott!

    SvaraRadera
  16. Vilka fina badrum du visar! Själv har vi ett littet men drömma kan vi
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  17. Vilka härliga badrum, skulle gärna ta vilket som av dem....kram Lisa

    SvaraRadera
  18. Wow läckert kram Sofia

    SvaraRadera
  19. Så snygga badrum, man blir ju så sjuk bara av att se sådana underbara miljöer!
    Agnetakram

    SvaraRadera
  20. Den sista bilden, ser uta att ha en egen pool, då kan man ju ta sig ett morgon sim;) Kram Lotta

    SvaraRadera
  21. Härliga badrum. Skulle gärna vilja fixa till vårt som är helt intakt sedan huset byggdes 1979. Fast tapeterna är väl moderna igen ;)
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  22. God kväll, ja de badrummen går inte av för hackor, hihi, kan tänka mig alla.
    Men här skulle nog också grannarna se, möjligtvis ett takfönster på övervåningen upp mot himlen, det skulle funka;)
    Sov gott Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  23. Finns det folk som har det så där fint!:o
    Underbara inspirationsbilder:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  24. Ha haa.. vilka roliga brandvarnare du hittat!! Såå läckra..

    Mmm nått av dom badrummen du...

    Kram

    SvaraRadera
  25. I det första badkaret vill jag också krypa ner!
    Kram

    SvaraRadera
  26. Fnissade åt brandvarnarna!
    Söta.

    Oja, skulle inte tacka nej till ett badrum av den sorten...
    Mitt badrum är som en liten tågtoalett=))
    Inte alls speciellt mysigt.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  27. Vilka drömbadrum !!!
    Tyvärr är våra små och fönsterlösa :(
    Tack iallafall för inspirationen .
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  28. Vilka fantastiska badrum, det ena mer fantastiskt än det andra!

    SvaraRadera
  29. Jag skulle också gärna vilja ha ett badrum med utsikt över havet. Vilken lycka och harmoni att ligga där i badkaret och titta på vågorna :) Jag har åtminstone tur att faktiskt ha ett fönster i badrummet i över huvud taget. Dagsljus är fantastiskt :)
    Kram.

    SvaraRadera
  30. Vilka badrum... blir ju lite avis.
    Skulle gänra ha en skönt bad.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  31. Åh, tänk den som hade ett sånt fint badrum...!

    SvaraRadera