onsdag, juli 27, 2011

Bloggdate...

I kväll mina vänner, har jag för första gången 
varit och träffat en av mina bloggvänner!
Det var en spännande upplevelse, 
hon heter Carola 
och har bloggen "Room of Karma"
Hon var full av energi och glädje;)
och det var jättekul att ventilera bloggvärlden ihop 
med någon som har samma intresse! 
Spännande när man träffar någon- egentligen en helt främmande människa för första gången? 
Man vet inte hur det kommer att kännas;)
Tack för i kväll Carola.
Kram
Johanna

5 kommentarer:

  1. Åh, det låter ju jätte spännande - va kul!

    SvaraRadera
  2. Så spännande att träffas i verkliga livet! Och så roligt att det klickade. Och du är ju söt som socker! :)

    Dina kommentarer hos mig gör mig alltid glad, tack! Jag blir jämt lite förvånad att det faktiskt är nån som orkar läsa eftersom jag alltid skriver så långt. Har så mycket att säga liksom. ;) Och angående Afrika. Klart jag också har gråtit fötr Afrika, men inte längre. Känns hemskt att säga det och jag mår verkligen inte bra av att jag kommit till den här insikten men så är det. Fan alltså. Ibland skulle det vara skönt att vara religiös och bara kunna förlita sig till gud. För människans godhet tappar man lätt tron till när man själv börjar göra skillnad på liv och liv. Idag gör det fasen ont. Jag vill inte tänka på alla de här sakerna mer. Vill stänga av.

    Kram till dig.

    SvaraRadera
  3. Gud va kul att få träffa en bloggvän och sen känna att de faktiskt finns nått bakom skärmen. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det roligt att träffas på riktigt! Jag har vart på några stycken och vissa klickar det direkt mellan medans vissa inte passar en. Det är kul att få nya vänner och särskilt om man har samma intresse :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej sötast! Tack för igår:)! Det var verkligen super kul att träffas så! Ses gärna igen. Gillar dig lika mycket i verkligheten:)! Tror på ödet. Det var meningen att armbandet inte kom från philippa Nicole utan att jag köpte den till dig istället! Tror att det var en mening med det:) önskar dig en super fin dag! Kram nu skall vi gå in på mathide och shoppa, cc

    SvaraRadera