onsdag, juli 27, 2011

Ljuvligt lila

Ha en ljuvlig dag mina fina läsare!



Kram
Johanna

30 kommentarer:

  1. Hej goa Johanna!
    Tänk att få gå mellan raderna på lavendelfälten.
    Här lyser solen nu på morgonen, härligt för det var länge sedan. Jag är inne på min fjärde semestervecka, det har inte blivit så mycket utflykter som var tänkt, för precis när jag började min ledighet så ringde stenläggarna som vi hade bokat i höst för att lägga vår garageuppfart, att de ville komma tidigare eller rättare sagt med en gång. Så det var bara att tänka om. Det har varit grävmaskiner, duktiga stenläggare,många besökande grannar som skall inspektera, massor med sten, sand över allt och så förstås massor med fikapausar. Nu är det snart klart vi väntar på att trappan skall göras. Det har regnat mycket under den här perioden och då går det inte att sopa ner sanden mellan stenarna, så idag när det är sol här blir det att sopa.
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. var som helst...men inte som läppstift :)

    SvaraRadera
  3. Underbar färg- kickar igång dagen! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. ja lila är en härlig färg ...kanske inte så mycket i inredning bara ....kan bli någon detalj iså fall ...fast kläder i lite ljuslila är snyggt ...har inte varit nne på din blogg på flera dagar så har lite å titta på ...kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  5. Tassar in och vill bara önskar dej detsamma!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Önskar dig desamma! KRAMKRAM Jenny

    SvaraRadera
  7. Underbara färger tänk att gå där och dra benen mot all lavendel...vilken doftspridare man blir..juvligt!

    kissen med glasse är ju för sött!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  8. En av mina älsklingsfärger. Många förknippar mig med lila.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  9. Sådant lavendelfält skulle man ha utanför sitt sovrumsfönster. Ha en toppenfin dag du med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder älskar lavendel katten ser för skön ut
    : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Me like;) kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Lila är en underbar färg. Tänk att ha ett sådant lavendelfält i sin trädgård :)

    SvaraRadera
  13. Hej
    Lila är en underbar färg, den finns i så många olika nyanser.
    Önskar dig också en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Lila, en av mina absoluta favoritfärger! Lila kuddar i soffan och lavendel i trädgården har vi hos mig!
    Tack för all fin inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Underbara lila bilder.
    På lavendelfältet där kunde jag tänka mig bygga ett hus mitt i.

    Huset ser väldigt karibiskt ut. Kan tänka mig att bo där med ;)

    SvaraRadera
  16. Älskar de gröna stolarna från Nordal, bra val!! Lila är också snyggt, men inte på läppstift.. ;) kram Anna

    SvaraRadera
  17. Lila är en av mina favoritfärger!

    SvaraRadera
  18. Men gu så häftiga bilder gumman. Helt ljuvliga. Ha de gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  19. Lila är snyggt men inte på läpparna. Får mig att tänka på cyanos..
    Lavendelfälten är så fina!

    kram!

    SvaraRadera
  20. Men hur lila kan det bli?
    Älskar lavendeln, men lila katttunga av glass...coolt!

    SvaraRadera
  21. For et energikick de vakre lilla bildene dine er...kjenner jeg får lyst på masse lilla enda jeg egentlig ikke er så glad i det.Men lavendel mååå man ha...uansett:)))
    Nydelig blomster og god lukt...mmm!
    toveklem:)

    SvaraRadera
  22. Lilla er min favorittfarge, jeg går aldri lei :)

    Klem,
    Signe

    SvaraRadera
  23. Lila är nog inte riiiiktigt min färg tyvärr, förutom på lavendel, där är det underbart!
    Hoppas att du har haft en riktigt fin sommardag!

    SvaraRadera
  24. min älsklingsfärg,så mysiga bilder:))

    sv.jo,vårt kalas var så kul/kramar

    SvaraRadera
  25. Lavendelfälten är helt underbart fina, och det lilla lila huset, så jättesött. Lila läppar var lite häftigt, och så vällagd makeup.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  26. Så många läckra bilder! Gillar lila på vissa saker:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  27. Jätteläckra bilder! Jag har alltid varit svag för lila.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  28. Kram och tack för idag! Det var super duper mysigt att träffa dig!
    Vi ses klart igen!!!

    Hoppas du gillar ditt turarmband och att den kommer att bringa dig mycket tur i livet!!!

    kram CC

    SvaraRadera
  29. Vilka underbara bilder! Det lilla lila huset skulle jag gäärna vilja ha :)

    SvaraRadera