lördag, juli 30, 2011

Man kan väl få drömma?

Om en alldeles vit dagbädd att ha utomhus
av Grandia Blasco....
Nu har jag tyvärr varken en egen strand,
 eller plats över huvud taget för denna skapelse,
men om jag får drömma lite så skulle jag gärna tillbringa otaliga timmar i den vita dagbädden!
Det fina med hela anordningen är 
att man kan fälla ner gardiner 
för att skydda sig mot för mycket sol 
eller en vind som stör en i bokläsningen;)
www.gandiablasco.com






Ha en fantastisk lördag allesammans!
kram
Johanna

31 kommentarer:

  1. Ja, du , jag får nog också drömma om en sån bädd........är nog inget min "gubbe" skulle sponsra....ligga där och bara lata sig...hi...hi.....

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Det fina med att drömma är att det kostar gratis! =) Hade vi nu haft plats för denna underbara skapelse på en egen liten strand skulle det nog gå att bygga en själv... ;)
    Ha en härlig lördag!

    kram Emma - Emmas Vita Drömmar ♥

    SvaraRadera
  3. Hej igen...Ja du vem skulle inte vilja ligga där och guppa runt. Ljuvligt. Vi drömmer vidare eller hur. Ha de bäst...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Där vill jag vara :D Himla fina!
    Jag funderar på att bygga som en pergolaram i ett hörne på altanen och där kanske man skulle kunna ha fina vita tygstycken som svalkar..

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Det där ser inte alls dumt ut :)
    Så härligt att bsra ligga där och pilla sog i naveln.
    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  6. Klart man ska drömma. Och någon gång så kanske man får den där stranden?

    Ha en fin fin dag!
    L

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt så skönt det ser ut!
    Ha en fin lördag
    kram Malin

    SvaraRadera
  8. JA ETT BÄTTRE AVKOPLLINGSTÄLLE FÅR MAN LETA EFTER ...SER UNDERBART UT ...ETT BATTERI FÖR SJÄLEN ..HAR MAN EN SJÖ OCH EN FET PLÅNBOK SÅÅ...vi vanliga får njuta i hängmattan..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  9. ja takk, en slik vil jeg gjerne ha ! sammen med havet, sol og varme :)

    SvaraRadera
  10. Skönt. Skönt. Skönt. Helt enkelt skönt.
    Det bästa med drömmar är att det finns "bara" en massa möjligheter. Plus de är helt helt gratis!

    "Morgondrömmar blir verklighet" ;)
    Kanske ligger du där alldeles snart...

    Ha det gott.
    Sanna

    SvaraRadera
  11. Hm, ser ju inte helt fel ut!

    Ha en bra dag! // anna

    SvaraRadera
  12. ja himmel vilken dröm!! En sådan skulle vara helt underbar att ha! Men jag skulle nog vilja addera med den underbara utsikten...hav hav hav!!
    Skorna och paraplyerna du visar i de andra inläggen är ju helt underbara! Skulle nog kunna tänka mig allihopa!
    Ha en underbar lördag!
    kram, Marita

    SvaraRadera
  13. Så mycket inspiration! Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Vilken dagbädd som helst skulle få flytta in hos mig just nu, :)

    Buddan du undrade över kommer från Lödde plantskola.
    Ha en skön lördag!
    Camilla

    SvaraRadera
  15. sv: Det är ju ett tag kvar men tack så jätte mycket! Det kommer säkert bli jätte roligt.

    SvaraRadera
  16. Åh vad härlogt det ser ut på bilderna. Jag hade velat ha en sådan idag då vi har strålande sol och skönt väder. När man har legat i solen en stund skulle jag vilja varva det med att lägga mig i denna skapelse och läsa lite och kanske till och med bara ligga och lyssna på havet som slår mot stranden =)

    SvaraRadera
  17. Vilken dröm!
    Jag skulle nog t o m kunna avstå från drömsängen om jag fick ha den utsikten!
    Om man somnar i sängen ser man ju ändå inte hur fint man har det omkring sig...eller? *ler*

    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  18. Klart man får drömma! Om både bädden och stranden... Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Borde ju gå att göra själv - om man nu är händig med hammare & spik. :-)

    SvaraRadera
  20. Vilken njutfull plats, underbart att ligga där! / My

    SvaraRadera
  21. Ja, det ser underbart ut! Blev nyfiken på boken En lisa för själen. Den blev jag intresserad av!
    Ha en fin lördagskväll
    Kram

    SvaraRadera
  22. Ja gud vad läcker!!! Och den får ju faktiskt plats på min strand, hmmm... hihi.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  23. Såg inte helt fel ut det där.
    Förlåt Johanna att jag inte hört av mig angående resan.

    Grejen är ju att för att försöka få ut den till så många mäsnniskor som möjligt så la jag även ut den på Facebook och där gick den efter bara 10 minuter.

    Så då blev det liksom inte av att kolla bloggen...jag är ju mycket mera på facebook än bloggen nu i sommar :-).

    Hoppas att du har det bra annars.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  24. Hej! Kul att du kikade in hos mig! Hoppas du gillar vinet.Vore inte helt fel att ha denna i trädgården i skuggan med en bok:)

    SvaraRadera
  25. Ser superhärligt ut, vilken fin blogg du har förresten :) Vill tipsa om min sommartävling jag har på min matblogg, vore superskoj om du ville vara med och tävla :)

    SvaraRadera