onsdag, maj 09, 2012

Kärlek....

Vi har blivit så rörda av allt fint stöd ni alla där ute har visat oss under denna svåra tid!
Och tack till alla er som skickat fina blomsterbud...
vi har verkligen njutit av att ha dem omkring oss, 
så vackra och väldoftande...
Det första arrangemanget kom ifrån mina 
fina föräldrar och bror
Sen kom det en skär kär hälsning
 från min fina vän Marie
Nästa stora maffiga bukett kom ifrån mina
kära svärföräldrar, och mina svägerskor
 Jessica och Josefine med familjer.
Ett aprikost och vårigt arrangemang med lite
trollhassel i kom från våra fina vänner
Charlotte och Tomas.
Jenny och Björn skickade en vit 
fantastisk bukett..
från våra förra grannar
Annelie och Pelle och deras två barn
och sist men inte minst 
som ni ser kom denna läckra bukett 
från Jonas Mormor och morfar
moster Eva och hennes man Lasse
och Jonas kusin med familj
Ni förstår att dessa buketter har varit njutfulla va?
Synd bara att de inte varar för alltid
men nu har vi dem på kort ialla fall och
kan bevara dem för alltid!
Tack än en gång alla fina vänner 
och våra kära familjer och släkt för
allt, blommor, och fina kärleksfulla hälsningar,
 ni ger oss styrka!
Kärlek tillbaka från oss.
Kram
Johanna

24 kommentarer:

  1. Jättevackra buketter! Det värmer att se att det trots allt finns en sådan omtanke om varandra i världen! Kram

    SvaraRadera
  2. kära du/ni blommor är fantastiska gåvor att få , även om det inte tar bort smärtan som ni bär på.. kämpa vidare , här kommer en vacker gul ros...

    // elisabeth i V-by

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert!
    Det är ni värda ni två godingar som får kämpa så. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Jättevackra buketter. Kan tro att de iallfall ger lite tröst mitt i allt. Och fina bilder att bevara blomsterprakten med har du ordnat :)

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. Verkligen jättevackra!!!! Om du vill har du något att hämta hos mig:)

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara buketter och likaså släktingar o vänner!
    Ha en fin dag, hos mig regnar det och jag ska ut på äventyr i skogen..

    kramen på dig

    SvaraRadera
  7. Underbara blommor!!! Skönt att ha många runt omkring sig när livet är svårt och orättvist.
    Stor kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Vilka fina buketter ni fått!

    Men vilken resa ni får gå igenom.
    Önskar er en toppen dag!
    kram Kia

    SvaraRadera
  9. Hej Johanna!

    Jag läste vad som hänt, så oerhört sorgligt... Jag förstår om hjärtat brast av sorg...usch ja vad oändligt ledsamt... Sånt bär man med sig för alltid.

    Det verkar vara många som tänker på er och känner med er, så mycket fina blommor ni fått!

    Var rädd om dig!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  10. Så fina blommor! Växter är verkligen något som ger energi så det är perfekt att ha omkring sig när allt annat gungar. Tänker på er och hoppas att ni snart ska få må bättre igen. Stor KRAM Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej! Tack för din söta kommentar! Vad ledsen jag blir när jag läser vad som hänt er, all styrka åt er! Livet kommer att vända och blir bra, låt det bara få ta sin tid så skall du se att du kommer få all lycka i världen! Massor med kramar och varma tankar till dig!

    SvaraRadera
  12. Fina Johanna! Jag har inte hunnit besöka din blogg på ett tag men så tog jag mig tiden för det idag och började läsa ikapp allt som jag har missat här. Och tårarna rullar nu på mina kinder efter att jag läst allt som ni gått igenom. Det är så fruktansvärt att det inte finns ord för det. Till viss del förstår jag vad ni går igenom men absolut inte till fullo. Jag är så ledsen för er skull. Så starkt av dig att dela detta med oss, du har ju fått ett otroligt stöd. Ta väl hand om dig!
    Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Kära Johanna!

    Så tungt det måste ha varit under de senaste veckorna men jag tror nog att livet går vidare, det gör det alltid fast det kommer att göra ont flera gånger. Du och din man klarar säkert av den här svåra perioden; ni har underbara vänner och familjer som ger er styrka. Ta vara på varandra och ha det så bra! Så underbara buketter ni har fått!

    Många kramar
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  14. Sådana vackra arrangemang. Skönt att ni har så många nära och kära som finns vid eran sida i denna tid av sorg. Tänker mycket på er.

    KRam

    SvaraRadera
  15. Så mycket underbara blommor med så mycket kärlek.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  16. Vad fint av alla som skickat vackra blommor. Kram Mia

    SvaraRadera
  17. Väldigt vackra blommor. Skönt att vänner och familj finns där!
    Kram

    SvaraRadera
  18. men herregud!
    jag har inte varit här på ett tag och nu skulle häls apå för att tacka för din kommentar hos mig.. och vad är det jag läser för tråkigheter!

    Jag är så hemskt ledsen för er skull och vad ni behövt gå igenom. Jag har kan för allt i världen inte föreställa mig vad det måste innebära. Men jag skickar en hel drös av styrkekramar din väg och hoppas att de skänker dig en und glädje i allt.. Tänker på dig!

    SvaraRadera
  19. Så fint med alla blommor.
    Förstår att dom värmer mitt i allt som hänt.

    Stor kram Hannis

    SvaraRadera
  20. Oj, så många otroligt vackra blommor! Men ni är värda varenda en av dom och fler därtill!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  21. God morgon !

    Vilka jätte vackra blommor ni har fått...det att man har nära och kära betyder så mycket när man har det svårt !
    Styrkekramar till er fotvarand och kraft och styrka att orka !
    Kram på dig !

    SvaraRadera
  22. Vilken fin blogg, här ska jag titta runt ett tag!

    Kram

    SvaraRadera