tisdag, maj 29, 2012

Mer inspirerande än så här blir det inte

Nu är de samlade "ett par års laster";)
hihi städade källaren i helgen, och
där fanns det en del som jag inte kunde
slänga, som de här... 
min man skakar på huvudet och tycker att
jag är helt knäpp, vi slänger dem istället har han
sagt när jag har fått för många i lägenheten och 
förflyttat dem ner i källaren istället. Men jag har varit
bestämd och sagt att, nej jag ska läsa dem någon dag.
Nä det kommer aldrig ske säger min man,
 ingen förståelse får jag;)
Hahaha nä nu när jag ser det så här så
 inser jag hmm att jag väntat lite väl länge.
Undrar hur lång tid det kommer att ta att
bläddra igenom dessa och spara det där viktiga....
Ses vi inte mer har jag nog drunknat i
inspiration och tips...
Kram
Johanna

22 kommentarer:

  1. Da skulle du ha vært her hos meg Johanna!Har kjøpt interiørblad siden 1984 og ikke kastet et eneste.Jeg ser dem om igjen og om igjen,og jeg er så glad i dem rett og slett!!!Maaaasse inspirasjon...kjekt å ha :))
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  2. hahaha, kan inte annat än o skratta lite grann!!
    För det ser likadant ut hos mig...massa inspiration som ska plockas fram o sorteras...inte kommit dit än bara!!

    ha en fin kväll, Klem Anna

    SvaraRadera
  3. *skratt* jag har precis idag stuvat runt bland mina tidningar. Har de i högar överallt faktiskt... och kan inte slänga en enda :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Haha, jag tror nog inte du är ensam om det här sparandet..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Åh, nej jag kan inte heller slänga. Sparar tidningarna i högar och travar hemma i hyllorna. Finfin inspiration!
    Lycka till!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Ha ha hög igenkännings faktor. Undrar hur mycket pengar man lagt på tidningar genom åren HJÄLP! ; ) kram och happy läsning kramar Sofia

    SvaraRadera
  7. Haha, jag känner så väl igen mig! Du är inte den enda som sparar!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hmmmm...jag känner liksom igen det där. jag har försökt att slänga, men det blir bara ett par tidningar. Sen är högen med "spara" meterhög. Det är bara att ge upp :o))
    Kram till Dig.
    Åsa.

    SvaraRadera
  9. Så tänker jag också, men fick själv nog av detta sparande för ett par veckor sedan. Jag slängde alla tidningar för jag insåg att jag faktiskt inte kommer att öppna dem ens. Du är inte ensam :-)

    SvaraRadera
  10. Ja det är inte helt olikt hemma hos mig. Jag brukar samla ihop en papperskasse ibland och ge min mamma så hon kan ta med till ett äldreboende när hon och ett par väninnor hälsar på dom gamla. Det är alltid uppskattat.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Det tar ju emot och slänga såna fina tidningar, jag brukar samla i kassar och ge till båtfolket. Jättepopulärt regniga dagar i en båt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag har stor förståelse för din samling. Jag vill ge ett tips. Dela in dina tidningar i säsonger. Då är det mycket enklare att hitta när man vill inspireras. Det har funkat för mig!

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Ojsan så många du lyckats samla på dig! Fin bild på kissen. Kram

    SvaraRadera
  14. Oj så många härliga tidningar!!! Jag har fått en maaaaaassa tidningar av en vän och håller på att beta av en efter en varje kväll - lovely!!! Och perfekt när man blir sjuk (eller allmänt less, haha) och inte orkar annat än att ligga och läsa:)))

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  15. Ha ha! Tror vi är likadana alla heminredningstokiga. Här slängs inte dessa dyrgripar i första taget. Kram Pia

    SvaraRadera
  16. Samma här, vill så gärna riva ut alla roliga tips
    och idéer, men frågan är när& om det verkligen blir gjort?

    SvaraRadera
  17. Rejäla tidningstravar! "Den som spar han har..." Här slängs inte tidningarna i första taget heller... De blir nog värdefulla om man sparar tillräckligt länge!? Jag ska nog visa ditt inlägg för min man som brukar beklaga sig över mina tidnigstravar. Att flytta runt dem är ett bra sätt när man måste snygga till i något rum... ;-) Det märkliga är att man aldrig hinner läsa ikapp, för det är alltid en massa annat som man ska hinna med först.

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  18. Hihi, jag har lite inspiration här och var....min man blir galen! Hoppas du får en fin onsdag söta Johanna kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  19. Va kul att kunna bläddra igenom och läsa och se vad som va inne flera år tidigare .
    För att se vad som kommer åter.
    Jag är lika dan med tidningar.

    SvaraRadera
  20. Förut gjorde jag oxå sådär men nuförtiden river jag direkt ut vad jag vill spara från tidningen och sen kan jag kasta den. : )
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  21. Ja alla dessa tidningar...men man kan ju inte slänga dem, det skär i hjärtat...
    Alltid kan det vara något bra att ha som finns där...*haha*...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  22. Du får riva ut och göra en idé pärm. Jag brukar göra så ifall man inte vill spara hela tidningen.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera