måndag, maj 07, 2012

Everyday…..

By "House Doctor"
 
Kram
Johanna

17 kommentarer:

  1. krammar til deg også Johanna,-
    be strong!!
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  2. Varma kramar tillbaka.//åsa

    SvaraRadera
  3. House Doctor har de allra finaste inspirationsbilderna tycker jag. Älskar dem!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Lika fint som du är ♥

    kram CC




    Psst! du får gärna ringa och prata om du vill!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar det trärena, satt med penseln i högsta hugg och tänkte måla stolsitsar men ändrade mig i sista sekunden i går. Hittade några gamla skolstolar för ett tag sedan..
    Snygga bilder!

    kram

    SvaraRadera
  6. Älskar ju dessa bilder. Vill ha allt!
    Styrkekramar till dig vännen!
    Malin

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder jag möttes av idag. Färgerna var helt i min stil.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så vackra bilder...

    Kramar på dig

    SvaraRadera
  9. Himla snyggt. Gillar verkligen bänken med stålben och stoppad dyna.

    Sköt om dig!!

    SvaraRadera
  10. Fint fint fint!!

    Massor med stora varma kramar till dig!!
    // Jennica

    SvaraRadera
  11. En hel del inspiration där !

    En stor kram, vännen
    Anci

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga bilder du bjuder på! Vi tänker på dig! Kramar från oss

    SvaraRadera
  13. Underbart!

    Ha en fin tisdag
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder!
    Hoppas att du mår okej efter allt som ni har gått igenom! Jag är själv gravid & har en väldigt jobbig graviditet, med mycket oro, mycket kontroller & undersökningar! Men inget som man kan jämföra med er tid som varit!

    En massa styrkekramar till er!

    SvaraRadera
  15. Fina bilder du bjuder på .. Hoppas du mår lite bättre .. Jag har också råkat ut för ett liknande blodbad en gång .. Visst blir man rädd .. Men tiden läker alla sår .. Kämpa vidare .. Kram jeanette

    SvaraRadera
  16. Som vanligt bjuder du på sååå fin inspiration!!! Gillar starkt det trärena! Det bryter av fint mot en för övrigt stram inredning tycker jag!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  17. House Doctor slår allt. Man fylls av ha begär och inspiration på samma gång.

    Hoppas du får en fin dag

    kram på dej

    SvaraRadera