tisdag, maj 15, 2012

Sanstlöst

Den här sanstlöst vackra sekelskiftsvåningen
satt jag och dreglade till när jag läste Residence
i början av året, vem blir inte salig 
i dessa toksnygga fönster???

Ja det mesta faller mig i smaken,
golven, dörrarna, inredningen...

Här skulle jag gärna sitta
och arbeta...
Läckert med guldspegeln mot
det vita kaklet
Inga dåliga tak va?
Vill ni gå på visning så boka tid hos Bolagret,
jag hade gärna gått om jag var i Malmö.
Men jag får nöja mig med att dregla över bilderna.

Kram
Johanna

13 kommentarer:

  1. Vilken fin våning .. Va roligt att höra att du verkar må lite bättre nu .. Tiden läker ju alla sår .. Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Här är en till som dreglar :-)Kram!

    SvaraRadera
  3. Jopp, vackra fönster får mig alltid att dreggla! :-)

    SvaraRadera
  4. Detta är ett av de vackraste hem jag vet. Skulle nästan kunna tänka mig att flytta till Malmö för att få bo där. Måste bara vinna en hutlös summa pengar på lotto först :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Wow läckert : ) ser dyrt ut mycket dyrt ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Oj, så fint! försökte se vad jag tyckte bäst om men allt var ju superfint!

    SvaraRadera
  7. Det är helt fantastiskt fint. Vilka vackra bilder i föregående inlägg.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Faller mig i smaken också...:) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Jag säger bara en sak : Wow !!

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  10. Det känns som att du är stark vännen och att ni kan njuta av att ha varandra istället. Resten kommer av sig själv ska du se.. :O)
    Härliga bilder du visar! Inte för att jag skulle kunna tänka mig att bo i lägenhet just nu, men visst finns det underbara sådana ;o)

    Ha det gott och njut av långhelgen!
    Stor kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  11. Superfin lägenhet! Jag hoppas att du mår lite bättre. !

    SvaraRadera
  12. ja, åh, vad man dreglat över dessa,
    {~ & sparat en del av dem i olika mappar} ..
    men de tålde att njutas av ännu en gång över
    sent morgonkaffe här hos Dig !

    kärlek,

    hannah

    SvaraRadera