fredag, maj 18, 2012

Blåa känslor

I natt vaknade jag med en låsning i ryggen, kunde inte
vända mig om inte resa mig ur sängen, knappt andas.
Snacka om panik, tur man har en gubbe brivuíd sig då som 
yrvaket sätter sig upp och hjälper mig;)
Hemsk känsla, samtidigt var jag så trött och behövde sova,
så efter att ha blivit insmord med voltaren, tagit en citadon brus
och hamnat i en halvsittande ställning med värmekudde på högsta
effekt, föll jag tillslut in i sömn igen.
När jag vaknade fyra timmar senare var jag något bättre,
men efter att jag varit uppe en stund blev jag sämre igen...
Så bilderna är inte från i morses utan från en annan
 tidig morgon när jag var- hmm låt oss säga lite mindre stel;)
Hahaha ja ni det som inte dödar det härdar var det va?

Önskar er alla en fin fortsatt helg!

Kram
Johanna

14 kommentarer:

  1. Usch, ta det lugnt i dag så kroppen hämtar sig!

    SvaraRadera
  2. Vilka rofyllda bilder. Hoppas det känns bättre snart.

    Kram kram. Therese

    SvaraRadera
  3. Nu kom jag på en sak som en släkting sa när han åkte in på akuten.
    Men den lämpar sig nog mer som ett sms, tror jag...he he.
    Finfina bilder igen!

    Kramen bananen

    SvaraRadera
  4. Ta denna helgen bra till att lata dig och vila ut. Köp dig en stoooooor påse med dina favorit godisar och hyr sköna må-bra-filmer och glöm alla måsten! Det har jag gjort dom senaste dagarna när jag mått dåligt av både pollen och annat (hormonerna du vet) dom är jobbiga ibland!

    fina bilder - det är typ den våren jag får i år känns det som, hihihi! Här är det bara grått och regningt, brrr. Men snart kommer sommaren .......... härligt!

    önskar dig allt fint, det vet du ♥

    kram CC

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att du kan vila lite idag för att ta igen lite sömn. Sköt om dig.

    SvaraRadera
  6. Åh, stackars stackars dig! Hoppas att du snart blir bättre!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hei Johanna, vakre bilder....god helg til deg!

    SvaraRadera
  8. Usch det där lär ju inte kul, hoppas det känns bättre
    nu!

    Underbart vackra bilder kära DU

    SvaraRadera
  9. Ja, det som inte dödar härdar. Säger dem iallafall. Fast inte vet jag...hur mycket härdande behöver en människa?!
    Har haft en liknande låsning en gång, där min man fick lyfta mig ur sängen och klä på mig. Det blev dock bättre och gick över efter ett par dagar. Hoppas på detsamma för dig.

    Sköt om dig!!

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du mår bättre nu !! Bilderna är superfina.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  11. Så vackra bilder. Låter inge vidare, du få vila och hoppas att det går över snabbt!
    En fin lördag till dig.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  12. Åhhh stackare vackra bilder Mälaren? känner igen mig
    ; ) kram Sofia

    SvaraRadera