lördag, maj 12, 2012

Bloggvänner

Genom bloggen har jag fått många
nya fina vänner, som har spridit så mycket bra tips,
inspiration och kärlek, och även varit stödjande och
uppmuntrande när vi som nu den senaste tiden
 haft det riktigt jobbigt....
En av de fina tjejerna som jag lärt känna heter Sofia,
hon har en blogg om bakning och familjeliv.
Vi har aldrig träffats, så gissa om jag blev paff när 
det låg ett litet paket i brevlådan i dag??? 
Hon är så himla gullig,
tack Sofia för det fina armbandet
 och de söta muffinsformarna!
En annan bloggvän som kallas Aka, 
som har en fin blogg om trädgård, sitt hus med
en massa fina renoveringar och kläder.
Hon gav mig en fin
 blogaward i veckan...
på sin blogg skrev hon så fint:
"1. Johanna med bloggen Njutbara Ting.
Inte nog med att Johanna visar superfin
inspiration på sin blogg, så har hon
den senaste tiden skrivit riktigt starka
inlägg som har berört mig ända in i själen..." 
Jag tackar båda mina fina bloggvänner för detta,
ni värmer båda mitt hjärta ska ni veta!
Jag väljer inte ut några nya att skicka Awarden till utan 
ni alla som är inne här och läser och lämnar
 så fina kommentarer 
skickar jag en massa kärlek tillbaka till.
Och ett extra varm välkomnande till er
som nyligen har blivit följare här på min sida,
hoppas på att kunna ge er många
njutfulla stunder!
Kram
Johanna

16 kommentarer:

  1. Du är ju så gullig du alltså. Snälla gumman. Du är värd allt gott du kan få. Kram

    SvaraRadera
  2. Nog är "Blogglandia" ett alldeles fantastiskt ställe!
    Hoppas du får en riktigt fin helg.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. kramar i lass till dig du fina<3
    vi ses och hörs:)

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att Aka gav dig en award så att jag kunde hitta till din fina blogg! Hit kommer jag gärna tillbaka och vilken fin present i du fick, jag blir varm i hjärtat! Kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Du är så värd all kärlek upp uppskattning.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Bloggvänner är fantastiska, fick också så fina och uppmuntrande ord förra veckan när jag hade det jobbigt..kramar Diana

    SvaraRadera
  7. Guuu så gulligt!
    Du är bäst Johanna!

    KRAAM

    SvaraRadera
  8. Det är heeeelt självklart att vi vill bry oss Johanna, ingen skulle ha velat vara i din situation såsom du haft det senaste tiden, en riktig mardröm. Nu hoppas vi alla på att du får krafter och glädjen tillbaka till 100 %!! Men en sorg behöver också få ta tid att läka...

    Sköt om dig och stööööööööööööööörsta kraaamen till dig från mig!
    /aka

    SvaraRadera
  9. Hejsan..

    Du är väl värd de fina presenterna från dina bloggvänner!

    Ha en fin lördag.
    kramen jenny

    SvaraRadera
  10. Fina överraskningar.
    Hoppas att du känner dig bättre, rent fysiskt. Så att ni får energi och tid till att sörja och gå vidare. Önskar er allt det bästa!

    SvaraRadera
  11. Åh så gulligt, vad snällt!
    Hoppas verkligen att allt fysiskt är under kontroll nu.

    Kram åsa

    SvaraRadera
  12. Å så gulligt, du är verkligen värd all värme och all kärlek som du bara kan få just nu, för ingen ska behöva ha det så jobbigt som ni har haft det den senaste tiden.

    Stora kramar till dig!

    SvaraRadera
  13. Så heldig du var! :) Søtt armbånd. :)

    SvaraRadera
  14. Så mycket superfina presenter och ord från dina fina bloggvänner.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  15. Åhhh fina fina Johanna detsamma så glad att ha dig som bloggvän älskar din blogg : ) kram Sofia

    SvaraRadera