onsdag, maj 23, 2012

Ingen vanlig dag, för det är....

...min älskade mans födelsedag
HURRA HURRA HURRA HURRA
Önskar så att dagen hade börjat annorlunda....
Planen var att jag skulle gå upp och komma 
in med frukost på sängen och så vidare, men 
istället kunde jag inte ta mig ur sängen,
och inte ens sjunga för dig.
Så himla ledsen för detta- jävla rygg!!!
Och i kväll hade jag lovat dig att gå 
till din favorit restaurang, men just
 nu känns det som en omöjlig uppgift....
ÅHHHH blir så arg och frustrerad 
men framför allt ledsen,
efter allt vi har gått igenom, 
och så hårt som du ändå tvingats jobba
och ändå funnits där för mig, 
så skulle jag vilja ge dig en underbar dag.
Men jag lovar dig att vi firar dig en annan dag.
Önskar att jag kunde göra så här
 just nu:
bilder från Pintarest.
Kram
Johanna

5 kommentarer:

  1. Ibland får man ändå slå sig till ro med att det är tanken som räknas. Tills vidare. Krya på dig vännen!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till J!

    KRAM till er båda

    SvaraRadera
  3. Åh, typiskt! Jag hoppas att ni får en underbar dag och kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag tror säkert din man förstår. Hoppas att ni ändå får en fin kväll tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattiskramar till Jonas!

    Och eftersom han är den fina man han är, så förstår han. Men jag förstår ändå att det känns trist.

    KRAM!!

    SvaraRadera