lördag, oktober 22, 2011

To do

I dag är min "to do lista" ganska lång:
1. Jag ska till frissan- måste ju se respektabel ut så jag kommer igenom den hårda säkerhetskontrollen i USA!!!
2. Lämna Söderman till kattvakten
3. Se till att någon barmhärtigar sig över 
mina blommor när jag är borta.
4.Rensa kylskåpet- så att inget kryper och möter oss 
vid dörren när vi kommer hem;)
5. Fixa klart skoluppgifter. 
6. Föra över pengar så att jag kan shoppa loss med kortet-MYCKET viktigt;)
7. Ladda kameran och mobilen.
8. Göra ett par ärenden på stan
var det något mer????
Ja, just det jag ska ju packa oxå.....
och vart tusan är passet?!?!
Nåväl 
jag har ju heeeela dagen på mig;)
I kväll får jag nog varva ner med ett glas vin...
Vad hittar ni på idag?
Kram
Johanna

18 kommentarer:

  1. Åh, ha det jättekul på resan ! Glöm inte något nu och berätta gärna för oss när du kommer hem hur det var !

    Mina planer för dagen är gäster, källarstädning och försök att vila lite.

    Kram & Trevlig resa !!
    Anci

    SvaraRadera
  2. Wow nu är det verkligen nära,,,
    Ja du då har du lite att ta tagi i dag. Här blir det basket, hihi och fest!!
    KRamkram<3nettan

    SvaraRadera
  3. Mycket att göra ser jag!

    Ha en underbar resa! Låter inte helt fel om man säger så. Prylar i all ära men upplevelser är grejen!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en underbar resa! Du är en lång lista att bocka av, men det är ju bra roliga saker. Vem skulle inte behöva gå till frissan...
    Jag hade stora planer för denna dagen i trädgården, men jag har fått en riktigt ömmande hals, så det blir lite soft inomhuspyssel istället.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ha det så underbart härligt!!!
    kram susanne

    SvaraRadera
  6. Ska snart köra ett varv med snabeldraken. Sedan blir det att stryka lite inför resan. Så kommer ena dottern och hämtar hennes hund som vi har varit hundvakt åt.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  7. Jag tänkte på det....måste man inte se till att vara "respektabel" i det innersta lagret också, typ rakade ben och så? Scannar de inte in på bara skinnet numer? ;)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  8. Sitter här och önskar att det var jag som var på väg till Staterna, så klart....men jag ska nog bara åka till affären idag, jag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Jag ska roa mig med tvättmaskinen och strykjärnet en stund. Sen blir det en runda i trädgården för att fixa det sista innan vintern.
    Men först ska jag bloggaaaaa!

    Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  10. Hej,
    Låter som angenäma sysslor - för att sedan sätta sig i flyget och bara dra iväg!

    Här har vi en innedag med storbak och pyssel.

    Trevlig resa, Monica

    SvaraRadera
  11. Ha det så himla mysigt nu gumman!! Vi måste ses när du kommer hem så får du berätta om ditt äventyr!

    Själv har jag en lugn helg nu när jag är klar med skolan! Känns sååå skönt efter 3 helger med BARA plugg.

    Har varit på yoga, nu softar jag och ska senare träffa sofie och gå på bio.

    Puss och kram från Marie

    SvaraRadera
  12. Önskar dig en riktigt skön resa nu:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. Ha det så underbart!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  14. Ha det så jättegott och ta hand om dig
    kramar Malin

    SvaraRadera
  15. Härliga förberedelser :) Önskar dig en riktigt trevlig, underbar, härlig, spännande och kärleksfull resa!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Vad härligt med en resa såhär på hösten. Hoppas du hunnit allt du var tvungen innan du beger dig. Vilken fin bild du visar. Så rogivande. Kram

    PS. Brunt och turkos är ju så snyggt ihop!

    SvaraRadera