torsdag, oktober 27, 2011

Årets äventyr

I morses gick vi upp klockan 04.15 i Las Vegas,
efter bara två timmars sömn.
Jo ni det kostar att ligga på topp;) hihi 
vi hade nämligen sista kvällen i Vegas igår så klockan sprang iväg...
Klockan 5.00 blev vi hämtade med buss som körde oss till en liten flygplats.
Därifrån gjorde jag något som jag länge velat göra.
Vi flög helicopter över och i Grand Canyon!!!!
Efter en superhäftig tur på 40minuter landade vi nere i Grand Canyon,
här väntade champange och frukost!
Det lilla gröna ni ser till höger på bilden, där satt vi och åt.
Så här vackert såg det ut nere i Grand Canyon....
Efter frukosten flög vi tillbaka till flygplatsen igen,
 detta är lite pics från helikoptern
Som ett månlandskap....
Ja, detta var verkligen LITE från dagens magiska tur, tog så många foton;)
När vi kom tillbaka till hotellet igen checkade vi ut och
åkte för att hämta upp en hyrbil, denna ha vi tillbringat resten av dagen i.
Vi har tagit oss från Las Vegas till en skidort 
utanför Yosemite. För att i morgon köra in i Yosemite National Park.
Här var det betydligt kallare än i varma Vegas,
 så för att få upp värmen igen avslutade vi dagen 
i hotellets jacuzzi, med var sin öl!
Hoppas allt är bra med er där hemma.
Bamse kram
Johanna

18 kommentarer:

  1. WOW!!! Häftigt det ser ut! Det är du värd! Ha det så fortsatt bra! Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej gumman...Men vilken drömresa du är ute på. Helt ljuvlig. Allt gott till dig och fortsatt njutning..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. WoW, vilken tripp och så vackert! Detta är något som står på drömlistan! Ha en fortsatt härlig resa!

    SvaraRadera
  4. Vilken resa du är med om! Helt fantastiskt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. åh, vad är en bal på slottet , när man kan åka till ullared i morgon, ha, ha.
    Jag har varit i grand canyon, men då var jag bara 12 år och med mina föräldrar, kommer inte i håg så värst mycket faktiskt. Det ser helt fantastiskt ut på dina bilder. Mys på
    kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej på er over there: Ser helt fantastiskt ut, är lite avundsjuk, hade varit kul och vara med hihi men svärmor kan väl inte vara med på en sån resa eller? Ha en fortsatt trevlig resa och var rädda om er. Stor kram från oss i skåne. Hälsa Jonas

    SvaraRadera
  7. Men vännen så underbart. där hade jag velat vara. Önskar er en fortsatt underbar resa. Kramar Maria

    SvaraRadera
  8. Visst är det vackert! Grand Canyon tyckte jag höjdpunkten på vår Las Vegas vistelse :)

    SvaraRadera
  9. Åh!! Jag har alltid velat se Grand Canyon, en av dom platser i världen jag verkligen vill åka till. Jättekul och se dina bilder, och frukost där var en höjdare.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Det høres ut som om du har verdens beste tur.Jeg fikk jo bare enda mer lyst til å se Grand Canyon nå...
    Kos dere videre.

    Heidi

    SvaraRadera
  11. Gud så mysigt! kram avis ; ) Sofia

    SvaraRadera
  12. Åh, va härligt! Ha det bäst sköt om dej... här hemma är det värsta höstrusket. Så njut! Kram så syns vi snart!

    SvaraRadera
  13. Så häftigt, det där vill jag också göra! Lyckost där : )

    SvaraRadera
  14. Åhhhh, minnen minnen väcks av dessa bilder. Visst var det en magisk resa:)! Jag glömmer aldrig den resan. Åhhh, vad ni har det mysigt nu vännen.
    Ha det bäst!

    kram CC

    SvaraRadera
  15. Vilket äventyr du är ute på!

    SvaraRadera
  16. Åh vilket äventyr du är på Johanna.
    Suveränt att åka helikopter och få se det storslagna landskapet.

    SvaraRadera