lördag, oktober 22, 2011

Söderman och Lilleman

Nu är det verkligen tomt här hemma,
vår katt Söderman brukar alltid ligga hos mig
 och följa mig överallt här hemma.
Men nu är han hos sin bästa kompis.
Ja, ni ser ju själva på bilderna 
hur dom lekar;)
Vår Söderman är ju ganska nyfiken 
och kan ju inte riktigt låta 
Lilleman vara i fred...
I bland får Lilleman nog, 
och försöker ja ni ser ju själva;)
Det här är Lilleman, visst är han ståtlig?
Som ett lejon
Törsiga efter allt bus...
Ja ja nu är det ju bara 12 dagar tills jag får se
och pussa på honom igen.
Det har varit en lång intensiv dag,
nu är det packat,
men den sabla läxan är inte klar...
Ja jag har ju ett par timmar på mig tills
planet lyfter.
Kram
Johanna

5 kommentarer:

  1. Hej Johanna,

    Wow, vilken fantastisk resa du har framför dig! Det kommer att bli helt fantastiskt och jag hoppas du har laddat kameran! :-)

    Dessa kattbilder är helt underbara och det ser verkligen ut som buskompisar som har hur roligt som helst ihop - och vilket lejon du har, verkligen!

    Stort tack för alla dina rara hälsningar hos mig och ha en riktigt bra resa!

    Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka uderbara katter.

    Ha en skön resa nu och kom hem med många bilder :-)

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara katter, lycka till på din resa!
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  5. Oj...har ALDRIG sett en så flott katt...o jag är verkligen ingen kattmänniska!

    Ônskar dig en toppen tur, Ska bli kul o höra från dig när du kommer hem!!

    klem Anna

    SvaraRadera