tisdag, oktober 04, 2011

Grymma handskar

Fortsätter dagens roströda tema;)
Började ju med mina roströda örhängen i morses, 
följt av rostiga ljushållare och nu
roströda handskar som jag fyndade på
 "Antik och samlarmässan" i lördags.
Extra kul tycker jag när man hittar några 
som inte finns ute i handeln, och som man kan 
pruta ner till ett skrattretande billigt pris.
Gillar att de är extra långa, med snyggt mönster på:
Hittade även ett par snygga gröna, 
så nu är jag redo för kyliga höstvindar;)
Kram
Johanna

7 kommentarer:

  1. Härligt med snygga handskar nu!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Vilka ursnygga handskar du hittade.
    Anje

    SvaraRadera
  3. De gröna handskarna var riktigt läckra! kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Inte dumt med handskar nu i höstrusket, snygga dessutom!

    kram

    SvaraRadera
  5. Fina..kul med handskar som livar upp! Kram

    SvaraRadera
  6. Coolt! Jag har röstrött mohairgarn och nu kommer snart en pläd he he

    kram

    SvaraRadera
  7. Man kan aldrig få nog av handskar och jag kan tyvärr aldrig sluta slarva bort mina (ofta finaste) handskar. Just nu letar jag efter ett par extra långa med torg-fingrarvantar (avklippta). Det är (enligt mig) den perfekta höstvanten.
    Kram!

    SvaraRadera