fredag, oktober 21, 2011

FREEEDAG

Ja då var det fredag igen då;)
Hela dagen- underbart!
Har varit en tråkig och låång vecka, kanske för
att jag har legat hemma sjuk, men delvis för att
jag längtar tills på söndag när jag ska ge mig ut på äventyr;)
Hihi lilla jag ska minsann ta mitt pick och pack och flyga till andra sidan jorden-nästan.
Ska bli så kul att få så andra delar av USA,
och skönt med lite värme...
Längtar efter att få kasta mig runt halsen på Jonas som redan är där och väntar på mig.
Vi har inte rest på två hela år 
tillsammans så det ska bli så mysigt.
Sist gjorde vi Afrika, 
med bröllop och hela kånkarången.
Nu ska vi visserligen till Vegas 
men vi hoppar nog bröllop den här resan.
Puss på er!
Johanna

8 kommentarer:

  1. Här sitter jag och MÅSTE egentligen städa men läser så mycket kul här på bloggarna..
    Låter inget vidare det där med mankemanget runt bil mm. Hade inte klarat mig utan bilen..

    kram

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert helmysigt. Tänk på oss som kanske ska få snö. Huga!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Guuuud, vad det låter mysigt med en resa och dessutom till USA. Hoppas ni får en riktigt mysig semester och ta väl hand om er :o)

    Kramisar
    Ulrika

    SvaraRadera
  4. Det blir garanterat kul för er - enjoy! :-)

    SvaraRadera
  5. En aning avis är jag allt. Skulle ju gärna åka också. Bästa väninnan tar med familjen till Florida idag. Rätt okej det också. För dem alltså. Önskar er verkligen en fantastisk resa och ser fram emot rapporter sen. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Inget kul att vara sjuk..men tur du varit det nu..och är frisk till resan!!
    Önskar dej en underbar resa!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en superfin och skön semester. Jag sticker på måndag, men inte till USA.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du får en härlig helg, och att du får möjlighet att vila upp dig inför din resa!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera