lördag, oktober 15, 2011

Ljusarrangemang

Jag har många ljusarrangemang 
här hemma som jag har gjort.
Det här är ett av dem, som jag gjort i en stor träskål, 
 först fyllde jag upp skålen med hela kaffebönor,
sen satt jag i vita blockljus, och dekorerade men skal från kakaofrukter (som jag torkat)
samt kastanjer och afrikanska nötter....
Denna lördag ska jag fylla med plugg...
Och så hoppas jag verkligen 
att jag ska få ordning på min nya header.
Önskar er en riktigt fin dag vänner.
Kram
Johanna

12 kommentarer:

  1. Riktigt fint vännen! Mustigt och vackert.
    Ha en fin lördag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Fint ! Och mysigt. Kram Anci

    SvaraRadera
  3. Jättemysigt! Jag har faktiskt inte något arrangemang med ljus just nu, upptäcker jag när jag ser mig omkring. Men den "ljusigaste" tiden har ju bara börjat...så det kommer. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Lycka till med plugg och headern,
    ha en skön helg däremellan!

    kram

    SvaraRadera
  5. en underbar ljusbricka ..visst måste man ha ljus i dessa tider som väntar ..ja man kanske skulle våga testa lite olika tekniker på bloggen ..det gäller bara att våga prova ...ha en bra helg ! lycka till med pluggandet ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. Bara så fint ljusfat!Lycka till med plugg och header.Önskar dej en härlig lördag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Fint! Det måste dofta gott från kaffebönorna också? eller .........

    Fick du något uppslag av min idé om din head i kommentarfältet? Det var så jag gjorde.


    Ha en fin lördag!
    kram kram
    ♥ CC

    SvaraRadera
  8. Så fint och kaffebänor var en bra idé och gott luktar det också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Mysigt! Läckert med kaffebönor.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint, harmoniskt och vackert att titta på! Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Känns som det luktar väldigt gott!!!

    Dessutom, skitsnyggt!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Mysigt det ser ut!
    Jag sitter också och pluggar för fullt efter att ha tagit en promenad i det fina vädret för att få en paus från pluggandet.

    Jag längtar efter dig vännen!

    Pussar och kramar från Marie

    SvaraRadera