lördag, oktober 08, 2011

Citrus lover

Tjoohoo så skönt det är med lördagar,
för mig betyder det att kunna sova länge,
och sen äta en lååång frukost i lugn och ro.
Vardagar snozar jag in i det sista,
 sen blir det stressigt värre,
 ibland hinner jag greppa en macka
 som jag äter på jobbet....
Här är träspannen jag köpte förra helgen
 på Antik och samlarmässan, 
planterade i vårt citronträd i den!
Läckert med det gula mot det turkosa och rostiga.
Idag hade jag beslutsångest och kunde inte välja ut
en bild, så ni får se dom allihop;)
Av alla smaker, sött, beskt, salt så
älskar jag surt...vilken är er favvo?
Önskar er en strålande solig dag.
Kram
Johanna

21 kommentarer:

  1. Vackra bilder!

    Jag älskar ju både salt och surt. Blandningen är bäst.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygga bilder!

    Jag älskar salt bäst.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Ingen sol här, men SKÖNT med helg. Love it!
    Underbara foton på citronblomman där.

    Jag gillar SÖTT bäst jag ♥

    Kraam.

    SvaraRadera
  4. Älskar citroner i alla former...om den nu kan ha en annan än oval!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Bara så himla läcker kruka.Den gillade jag .Fint cironträd.Jag gillar salt.Ha en härlig lördag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar spann!! Passade perfekt till citronträdet :))

    Jag är nog en blandning av salt och sött tror jag.

    Ha en fin helg du med!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Sol i Hjo<3 urfin kruka : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Salt salt salt!!! Om vi snackar godis alltså. Skulle inte kunna leva utan Djungelvrål och turkisk peppar. Ha en fin dag! Kram!

    SvaraRadera
  9. Å vad fint!

    ha en fortsatt skön Lördag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  10. Så himla fint! Både träd och spann, och tillsammans!

    SvaraRadera
  11. Så fina foton! Citrusträdet passar perfekt i den spannen.
    Jag väljer nog salt av de smakerna.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Cintronträdet passar perfekt i den fina träspannen!

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera
  13. Underbart! Gillar också surt men salt är också gott. Kram

    SvaraRadera
  14. Underbart! Gillar också surt men salt är också gott. Kram

    SvaraRadera
  15. Kan inte välja en utan det får bli en blandning av alla.

    Trevlig helg!
    Maria

    SvaraRadera
  16. Åå vilka fina bilder du visar!!

    Trevlig helg.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  17. så vackert det blev! superfina bilder! kram

    SvaraRadera
  18. Snygg kruka .. Härliga bilder du visar ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  19. Hej vännen, vilken charmig hink. snyggt med det turkosa.
    Ja du ibland är det svår att välja bland alla bilder man tar, hihi.
    Klart du kan visa alla;)
    Kramrkam <3 nettan

    SvaraRadera
  20. Vilka läckra bilder! Favoritsmak? Svårt - det är väl en kombination av flera smaker! Citrus är kanske underskattad i maträtter - det är i alla fall riktigt gott!
    Lisa

    SvaraRadera
  21. Vilket fint loppisfynd, passar så bra till citrusträdet. =)
    Måste erkänna att jag, som den godisråtta jag är, är svag för sött! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera