onsdag, oktober 19, 2011

Norrfrids första kollektion

För ett tag sen hade Eija med bloggen "Norrfrid
en tävling där hon lottade ut ett underbart hjärta 
som var gjort av ett gammalt lintyg
samt fårullstofsar-de var helt ljuvliga.
Nu har alla som inte vann chans
 att köpa sig ett eget hjärta!!!
Tjohoo för nu har hon knåpat ihop,
en hantverksshop som heter "Norrfrid Design"
den är helt fantastisk, här säljer hon 
sina hemgjorda alster,
här hittar man de mest ljuvliga fårskinnen
 och annat vackert hantverk.
Ni måste bara kika in.
Jag vill gärna ha mig en fårflock
från gårdens lilla fårull...
Vill inte du?
Kram

Johanna

21 kommentarer:

  1. Hej min WF kompis!

    Underbara fårskinnskuddar och hjärtan. Jag vill ha allt. Men jag börjar nog med ett hjärta.

    SvaraRadera
  2. Hej sötast♥!

    vilken fin blogg du har fixat till:)!!!

    super snyggt med fårskinnskuddar och hjärtan.

    Jag har haft så mycket runt mig. men jag skall svara på ditt mail i kväll eller i morgonkväll. Nu skall jag rusa till skola/dais:)!

    kram CC

    SvaraRadera
  3. Tack fina du för tipset....alltid bra tips här;) Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Fårskinnet är ju underbar- det var en bra julklapp till sig själv;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Helt underbart fina saker, och jag har beställt mig ett hjärta. Det här är hantverk på hög nivå!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. De är helt underbara, har dock inga pengar just nu...Skulle gärna köpa ett par av hennes fina kuddar. Kram Frida

    SvaraRadera
  7. Jag ska kika in där !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  8. Har varit där ,massor av fint
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  9. Tack, ska kika in hos henne.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Älskar fårskinn & hjärtat var ju bara för sött :)

    Kram & tack för dina fina ord!
    Tiina

    SvaraRadera
  11. Tack goa du för tipset! Ska genast undersökas. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  12. Vad fint du gjort på bloggen. Måste fråga hur du fixat din header. Photoshop eller ?. Ja och visst är Norrfrids saker helt ljuvliga.
    Sedan måste jag ha tappat bort dig i mina blogglistor...skumt. Men nu rättat till det hela. Kramis från Maria

    SvaraRadera
  13. Men visst gör hon underbara saker, nääästan så jag vill ta fram symaskinen o knåpa lite jag oxå!! Har iaf ett hus på tomten som det varit får i en gång i tiden c",)
    Ska ta o beställa en kudde när pengarna instämmer till det!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  14. Gud va fin kudden/dynan/skinnet på stolen är....vill ha.

    Bra tips du la ut där. Ska genast gå och kika in denna sida.

    Kram på dej

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Så vackra och lurviga, väcker absolut habegär.
    Önskar dej en finfin helg.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Oj vad kul, där ska jag kika in!
    Hoppas allt är bra denna onsdagkväll.
    Kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  17. Visst är de underbara , vildänglarna fårskinnen och kuddarna hon säljer, åå jag får nog önska av tomten:) Fint tips !

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  18. Hej hej!
    Vad glad jag blir att du gillar min blogg!
    Jag ska ju egentligen sova hmmm, men jag måste bara kika in på norrfrid ser jag ju, verkar vara fina saker!
    Hoppas din morgondag blir fin!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  19. Jag har ju ett litet smakprov..det är så fint!

    kram

    SvaraRadera
  20. Superfint! Och det har du också gjort på bloggen. Gillar träbakgrunden :)

    SvaraRadera
  21. Men åh vilken julstämning. Så fint med krulligt fårskinn.

    SvaraRadera