söndag, oktober 23, 2011

I`m off

Nu tar jag mitt pick och pack och drar;)
Först flyger jag till Heathrow i London
 med British Airways.
Och sen vidare från Heathrow 
till Los Angeles med Virgin Atlantic.
Så snälla håll tummarna för 
1. Att jag inte missar planet!!!
2. Att jag inte går vilse i pannkakan
 på någon av flygplatserna...
3. Att planet är helt, och att jag får en skön plats.
4. Att jag inte hamnar bredvid någon 
som gapar och skriker (eller slåss)
5. Att jag får sova så att jag är utsövd när jag kommer fram...
6. Att jag landar säkert efter en lång resa 
på nästan 18 timmar!
Ps. Jag landar ikväll klockan 19 i Los Angeles, 
men här hemma blir det 05.00 på måndag morgon?!?!?! 
Kommer att bli snurrigt med all tidsomställning.
PUSS och KRAM
Johanna

25 kommentarer:

  1. Ja en helt underbar resa, njut av ledigheten och alla nya upplevelser! Allt kommer gå jättebra.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ah, vad härligt! Njut resan och ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att allt går bra. Njut nu av din underbara resa!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Klart att det kommer gå bra. Ha det så toppenskönt nu.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt det låter, ha så jättekul!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. en åh vad härligt!! Trevlig resa!! Njut som tusan!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera
  7. Ønsker deg en kjempe fin tur. Kos deg masse.

    Klem fra Heidi i Norge!

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en fin flygtur, jag håller tummarna för det.
    Ha det gott på andra sidan plurret.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Flyg försiktigt och det kommer att bli så härligt och det där med tidsomställningar är ingenting, det är bara ett modernt påhitt! Du kommer att vara urpigg när du landar och har allt roligt framför dig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Åhh så roligt!!!
    Ha en fin resa!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  11. åh så avundsjuk jag är!! Sov hos vänner inatt som nyss kommit hem från New York, vill också åka! Jag var aupair i Florida i 6 månader för hundra år sedan, men efter det har jag inte varit i USA.
    Njut riktigt! Ska bli kul att se lite bilder sen!
    Kram camilla

    SvaraRadera
  12. Ja, det hoppas jag med!!
    Ha en riktigt bra resa nu vännen!!

    ♥♥♥

    SvaraRadera
  13. Å hoppas du får det härligt, det önskar jag dig :) Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Avundsjuk som fan blev jag nu... Var i Florida förra sommaren och jag saknar det varenda dag... Ha det skitkul!

    SvaraRadera
  15. Kniper tummar och tår för allt vad jag är värd här! Ha det underbart! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  16. Oj vad roligt det blir att komma dit! Jag hoppas att du inte hamnade bredvid någon högljudd, fast jag har alltid oturen att göra det...

    SvaraRadera
  17. Ha en helt underbar resa i bästa landet. Njut på alla tänkbara sätt - det är du värd. Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Jag håller tummarna för dig i änglarnas stad!
    Kramen

    SvaraRadera
  19. Åh så spännande! Ha en underbar resa och njut!!

    Kram Maria

    ps. Jag håller båda tummarna!

    SvaraRadera
  20. Ha en alldeles underbart härlig resa Johanna!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  21. Men så härligt att åka till USA. Håller tummar och tår att flygresan gick bra!!

    kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  22. Hej
    Ha en underbar resa
    Los Angeles är aldrig fel:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  23. Ha en njutningsfull resa. Du kommer få en massa härlig inspiration och äventyr. LA och Californien är FAB.

    Du behöver inte vara orolig. Dina punkter är bara vanlig resfeber-light ;)

    Take care.
    Sanna

    SvaraRadera
  24. Hoppas att resan gick bra och att du får en riktigt fin semester over there!
    Kram Kicki

    SvaraRadera