fredag, november 11, 2011

Så svart

Det är lång ifrån att jag känner mig 
så här snygg och piffig just nu!!!
Men jag vill hellre ge er den bilden än den verkliga på mig;)
Något som däremot var verkligt och helt oredigerat 
var däremot alla bilder i förra inlägget!
Ja när jag säger att det är så svart just nu
 så menar jag att jag inte alls mår bra....
det är för tungt just, och det har med mitt jobb att göra.
 Jag sover oroligt om jag sover alls, drömmer mardrömmar,
jag är orkeslös, lättirriterad och gråter väldigt lätt,
 och ja jag vet att det här inte är några bra symtom,
men jag kämpar naturligtvis på- som alltid.
Hur jag hinner blogga?- ja det tar jag mig lite tid till,
 det är nämligen en av de sakerna förutom min man
 som får mig att må bra just nu.
Det får mig att koppla av och tänka på annat, 
och den ger mig så mycket inspiration.  
Tack för att ni söta läsare finns! 
Hoppas att ni brudar 
har en känsla av feeling fabulous!
Kram
Johanna

27 kommentarer:

  1. Men oj, så tråkigt det här låter för dig. Kan det ha med tidsomställningen eller så? Vissa kan ju få mycket märkliga symtom upp till flera veckor efteråt..
    Ibland kan jag bli helt uttömd när jag varit igång 110 %, då drar jag mig undan några timmar men sen så släpper det. Kreativ ångest, var det någon som sa att det hette, tror det var Kirchsteiger av alla män.
    Hoppas du snart kvittrar som vanligt igen, ta saker i din takt.
    Stor kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna det var tråkigt att du mår så. Hoppas du känner dig bättre nu inför helgen när ni ska vara lediga.Ha de skönast var rädda om er. Stor kram svärmor

    SvaraRadera
  3. Men vännen vad tråkigt att höra att du inte mår bra. Jag hoppas att det löser sig på jobbet för dig. Njut nu av helgen och ha det så bra.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men Johanna vad tråkigt! Inte alls kul att inte må bra. Jag lider med dig. Själv har jag också haft det lite kämpigt på jobbet, eller rättare sagt med arbetstiden. Har i alla år jobbat 75% och trivts väldigt bra med det. Och i augusti när
    den nya teminen började var jag tvungen att börja jobba heltid. Första veckorna var jag så trött så jag trodde jag skulle svimma. Det går bättre nu, men jag vill absolut inte jobba så mycket.
    Ja, inte för att det hjälpte dig med mitt svammel, men jag ville bara säga att du inte är ensam om att känna så.
    Hoppas hoppas du kan tänka positivt och kämpa dig ur det jobbiga.
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  5. Jag vet hur det känns att ha det tufft på jobbet, och hur mycket energi och tankar som går åt till det. Hoppas det löser sig!

    Och att du får en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  6. Jag har ingen aning om vad som är på gång/händer på ditt jobb men jag förstår att det är trista saker. Är i samma bransch och försöker förstå trots att jag inte vet vad det är. Önskar jag kunde hjälpa men kan i alla fall skicka en stor kram för att visa att jag verkligen tänker på dig. Din blogg har blivit en del av mitt lyx i vardagen att läsa, är in flera gånger om dagen och njuter av ditt bloggande. Sköt om dig och var rädd om dig! Kram

    SvaraRadera
  7. Låter inge vidare... Men bra att du unnar dig saker du mår bra av...Fortsätt med det...

    Hoppas det ljusnar snart för dig

    Önskar dig en skön kväll och en önskan om en god natt

    SvaraRadera
  8. Skickar en stor fin kram och cyber choklad till dig fina du kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Inte kul att du har det tungt, känner med dej... hoppas det ordnar upp sej snart//kram maria

    SvaraRadera
  10. Var rädd om dig, var med nära och kära och gör bara det som DU känner får dig att må bra. Hoppas det blir bättre snart. Efter regn kommer solsken:)

    Skickar några styrkekramar
    /Jenny

    SvaraRadera
  11. Skickar massor av styrkekramar och hoppas att du får en skön harmonisk helg.

    Tufft på jobbet, gör att man lått bär med sig det på fritiden. Jag vet hur det är.

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  12. Usch det låter jättejobbigt!!! Kanske har du för mycket kring dig just nu, får många "måsten"? Det gäller att försöka sortera och prioritera. Ibland måste man prioritera bort saker som är dödsviktiga - bara för att orka gå vidare! Oavsett konsekvenserna! När allt kommer omkring så är hälsan absolut viktigast!!!

    Sänder massor med styrkekramizar från mig!

    /aka

    SvaraRadera
  13. Stor styrkekram!
    ...sköt om dig :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  14. Det där låter inte alls bra... Om det går lyssna på varningssignalerna så gott du kan och ta hand om dig!!

    Håller alla tummar för att din jobbsituation blir bättre inom kort, det är verkligen vedervärdigt att inte kunna sova, gå och grubbla och inte må bra...

    Många styrkekramar Bella

    SvaraRadera
  15. Hoppas verkligen att du får må bättre snart. Stor kram från mig.
    Stina

    SvaraRadera
  16. En stor kram och hoppa att du mår bättre snart! Vad är det du pluggar förresten? Kram Elina

    SvaraRadera
  17. Hoppas att allt löser sig snart! Många kramar Mita

    SvaraRadera
  18. Usch och fy! Vet precis hur dränerad på energi man blir när det är trist på jobbet. Jag sänder alla styrkekramar jag kan. Ta hand om dig! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  19. Åh, tråkigt att höra ! Jag hoppas att du får mycket gott och roligt på din väg, så att du snart kan känna dig glad igen. Och att det löser sig på jobbet ?!

    Stoor kram, vännen

    från Anci

    SvaraRadera
  20. Här kommer energi, "klemmer" o en stor dos frisk nordnorsk luft din väg!!
    Jobb med människor, stora som små (som i mitt tillfälle) tar på kraftrna, kvinnor som vi är så ska vi ju va lite bra oxå, ge LIIIITE till... Ser på de andras kommentarer att det är fler som sliter eller har slitet med just detsamma. Mig intet undantag...
    Hoppas du lyssnar på signalerna kroppen ger dig o kan njuta helgen ilag med mannen!
    Massa Klemmer Anna

    SvaraRadera
  21. Ta hand om dig och var extra snäll mot dig själv! Gör saker du tycker om och vill så mycket du kan. Hoppas att situationen löser sig!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  22. Ish, hoppas du snart mår bättre! Gorgeous and fabulous :D Kram, kram

    SvaraRadera
  23. Låter tungt, hoppas du kan koppla av i helgen och bara vara.
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  24. Men usch, det låter inget vidare. Hoppas du snart mår bättre. Och tack snälla du för fina kommentarer och pepp. Det värmer verkligen.

    Önskar den en alldeles underbar helg. Kram- Helena

    SvaraRadera
  25. Vännen min, det där är inte alls bra. Lova att du hör av dig om du behöver prata, jag finns här.
    KRAM!

    SvaraRadera