lördag, november 05, 2011

men käranån då

Ja vad ska man säga när man vaknar och klockan är 18.00 på kvällen?!?! 
Jag trodde fortfarande att det var tidigt på morgonen eftersom det var helt svart ute, 
och att min man fortfarande inte gått upp och jobbat, 
med det hade han för 12 timmar sedan!!!
Nog för att jag behövde sova, efter den här veckan med extremt lite sömn,
 men jag som skulle plugga och har så mycket att göra.....
Efter 15 timmars sömn har jag ont i hela kroppen, 
och nu efter att jag fått i mig lite frukost ska jag sätta igång med skolarbetet.
Hur har eran dag varit?
Önskar er en skön lördags kväll,
med lite fina toner av Edwina Hayes.
Och tack för alla era fina kommentarer i förra inlägget!
Kram
Johanna

17 kommentarer:

  1. Hoppsan...då behövde du sova ;)) Ser att du varit på en underbar resa...tar nog tid att ställa om dig efter ett sådant äventyr. Superfint kök du har..vi tittade på samma kakel när vi byggde, snyggt!!! Skulle bli jättetufft med läderhandtag!
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Men jisses, du hade att ta igen du :) godmorgon!

    SvaraRadera
  3. Ojoj! Jag undrar om du kan sova i natt... Ha en fin söndag och tack för att du tittade in hos mig!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  4. Så skönt! Önskar att jag också kunde sova så länge..

    Nu kommer du vara pigg till "Så mycket bättre" :)

    Gokväll // Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ja du man ändrar på sina sovvanor när man varit ute å rest långt iväg. .. Mina tjejer sover också när de varit i USA .. Vänder på dygnet .. Kan du sova ikväll nu ? Kram jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. Oj, så det blev! Hoppas du får en fortsatt skön kväll! //kram maria

    SvaraRadera
  7. Men jisses, då behövde du nog det:)!

    kram CC

    SvaraRadera
  8. Ja så kan det gå, men det var nog välbehövligt
    efter resan. P.S Så fint kök du har:)

    Trevlig kväll//åsa

    SvaraRadera
  9. Oupps! Då är du iallfall utsövd nu :)
    Hoppas kvällen (dagen..) blir bra och lugn. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  10. Oi, får du sove igjen på natta når du sover så lenge? Håper det :)
    Kos deg med skolearbeidet og nyt lørdagskvelden
    Klem Tonje

    SvaraRadera
  11. Du hade verkligen brist på sömnkontot :) Hoppas att du tagit igen det nu.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Hej vännen, hihihi du behövde nog verkligen sova. Hoppas du snart kan vända dygnet rätt:)
    Sov go,,,nej kramkram<3 nettan

    SvaraRadera
  13. Men vad trött du måste varit :) själv har jag inte sovit på snart 3 år och har nog aldrig i hela mitt liv sovit så många timmar i sträck. Men det är ju så skönt att sova. Här hemma har vi pysslat lite och nu är det film.

    SvaraRadera
  14. Åh vad jobbigt att ha blivit ur takt med sömnen! Hoppas du kommer i rätt gängor igen...

    Vad superfint du har i köket (som du visar i förra inlägget!!) Sååå himla charmigt!! Gillar soffan, lampan och kaklet! Tror som du att handtagen från Tine skulle sitta som en smäck!!

    Stööörsta kraaaaaaamen från aka

    SvaraRadera
  15. Fin låt, och skönt att sova ut va? kram Malin

    SvaraRadera
  16. Tidsomställningen kan vara riktigt jobbig, efter mina tre år i Asien så satt tröttheten i vid 15- tiden väldigt länge. Då ville jag ha natt...

    kram

    SvaraRadera
  17. Ha ha ja jetlag kan ta lite tid! stor söndags kram Sofia

    SvaraRadera