onsdag, november 30, 2011

På G

I två dagar har det fått stått ouppackat i påsar,
och bara väntat på att få lite uppmärksamhet.
Men jag har bara inte haft någon ork,
har prioriterat att slappa i soffan, plugga och
sen går i alla fall mina kvällar som hejsan...
Jag hinner bara inte med allt jag vill göra.
Men nu har jag tagit det ett steg längre ialla fall 
och packat upp påsarna;)
Kikar man in genom vårt nyckelhål så
 ser det ut ungefär så här,
eftersom jag har packat upp allt på hallgolvet.
Hihi ja knäppt men det är bara
 för att jag måste ta tag i det då:)
Hoppas inga grannar kommer och ringer på nu bara...
De underbara bokstäverna är köpta på CaZami,
lärkkvistar, glasvaser och julros är köpt hos en ny
inredningsaffär som jag bara älskar- Rusty Rose!
Alltså de har en sån underbar mix
 av kläder, växter och inredning!
Och personalen som jobbar där är är supertrevliga, 
har ni inte redan varit där så rekommenderar
 jag er att ta er dit.
Ja men då fortsätter jag väl att fixa då va?
Kram
Johanna

11 kommentarer:

  1. Ja du har lite roligt pyssel framför dig. Vad läckra bokstäver och är det en bjällra i terracotta? Nice! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hi, hi - jag tror minsann att man får anse sig vara lite skapartokig när man tittar på bilderna och tycker att det ser hääääärligt ut....
    Men, jag kan ju se framför mig hur fint det kommer att bli när du fixat iordning de där fina sakerna.
    Jag har en hel del röra här eftersom det varit så mycket här ett tag, men jag gör de där sakerna som ger mig glädje just nu och det gör gott för själen. Städa får jag göra sedan helt enkelt ;P
    Ha det gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ser ut som det kan bli mye fint ut av dette! Håper du finner tiltakslysten snart. Kjenner følelsen av å være utslitt når kvelden kommer. :)
    Hanne Mette

    SvaraRadera
  4. Sådär kan jag också göra ibland, kassarna står kvar tills jag har tid eller känner för att packa upp...
    Det kan dröja..fast blommor brukar jag alltid ta ur kassen och låta stå rakt upp o ner på golvet!
    Fina rostiga saker, ligger den butiken mitt i city?

    kram

    SvaraRadera
  5. Ja, så där kan det ju vara ibland. Man hinner liksom inte med sig. Men vadå då? Nu har du ju iaf en riktigt snygg hög på hallgolvet. :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Oh det ser helt fantastiskt vacker ut!!!! Vilket gotte paket för själen ;) må så gott!!! Pöss o kram i massa

    SvaraRadera
  7. Ja ibland får det ta sin tid .. Jag säger till maken att.. Jag tar det sedan .. Å det gör jag med .. Så fina saker. .,kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  8. Åhhh vad fina grejer : ) kommer bli kanonfint kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Aha, ha det så trevligt så kikar jag in igen och ser vad du hittar på för fint!
    kram
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset, ska in till söder på lördag, då ser
    du en som knallar hit också!!!

    SvaraRadera
  11. Så fina saker! Jag hoppas verkligen att vi kan komma upp till er snart, jag ser så mycket fram emot att få titta på allt fint som du gjort med ert hem. Ibland misstänker jag att du går "fel" utbildning! :)
    KRAM!

    SvaraRadera