tisdag, november 01, 2011

Highway One del 3

Alltså jag kan bara inte få nog av den här utsikten!!!!
Att åka här på Highway One 
rekommenderar jag verkligen ALLA.


Magiskt magiskt magiskt....
I dag är det tisdag här i USA och vi ska sorgligt nog köra sista streckan
till fram till Los Angeles idag, för att ta flyget därifrån ikväll.
Men vi landar inte förräns på onsdag klockan 23.00.
Det blir spännande att gå upp och jobba sen klockan 7.00 på torsdag morgon...
Hoppas ni har det fint fram tills vi ses igen.
Take care
Johanna

10 kommentarer:

  1. Som du redan vet så har jag ju gjort den sträckan, minns fortfarande vinden i håret...LOVELY!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!!
    Såå mysigt..att få ta del av eran resa!
    Ha en trevlig resa hem!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej vännen ja du lever min dröm just nu. Visade min man bilden med dina fötter, hihi
    Vilken vy!!!
    Ja ja vi får ta det när barnen är utflugna;)
    Varmt välkomna hem!!
    Kramkram<3 nettan

    SvaraRadera
  4. Ohhh, jaaa, glida längs Highway No 1............jag njuuter.
    Flyg försiktigt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Magiskt var det rätta ordet! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder! Välkomna hem o snart syns vi i skolan igen. Kram

    SvaraRadera
  7. Umm, mmmm, åhhh ja vad ska man annars säga.. Ha de fortsatt bäst..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Gjorde trippen för några år sedan, helt ljuvligt!! Kul att du delat med dig av din resa!

    SvaraRadera
  9. Fantastiska foton. Alldeles ljuvligt sagolika.

    SvaraRadera
  10. Denna måste ha varit en superhärlig resa!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera