söndag, november 27, 2011

Nu var det tänt

Så där ja så var ialla fall en stjärna på plats;)
Nu är det dax för mig att göra i ordning mig,
snart kommer herr Stålros hem och vi ska äta gott
och sen åka till cirkus och lyssna på Melissa Horn.
Sämre söndagar kan man ju ha...
Ps. biljetterna fick jag som en överraskning
 på alla hjärtans dag, i februari. 
Vad som händer om man bokar så där långt i förväg
 är att de lätt kan glömmas bort- vilket de gjorde. 
Så för två veckor sedan så hade vi ett par 
vänner här på middag
 under tiden lyssnade vi på 
Melissa Horn och började prata om att vi skulle på konsert
Shit vi har glömt den- det var väl i oktober!!!
Ingen av oss vågade kika på biljetterna, men vi tog mod
till oss och drog en lättnads suck över att den inte hade varit 
utan skulle vara om två veckor.
Sen var det bara det att nu i torsdagskväll så kom vi på det igen- shit faan
NU har vi ialla fall missat konserten...
Och så kollade vi igen nä den är om tre dagar;)
Ja men då är du ju inte ens hemma, för på fredags morgon skulle Jonas resa 
till Jönköping och jobba tom söndags kväll...vi kollade tiden och
räknade ut att han skulle komma hem så att vi precis skulle hinna.
Alltså hur virriga är vi?!
Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!
Kram
Johanna

14 kommentarer:

  1. Fint! Stjärnor är det finaste tycker jag. Hoppas på en jättefin konsert för er, men kan ju inte tänka mig annat. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert bli en fantastisk konsert. Ha en bra kväll.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  3. Jättefin stjärna!
    Melissa Horn, låter som ett perfekt sätt att fira advent på. =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej Johanna ! - Vill säja att jag är väldigt avundsjuk på dej!
    Melissa Horn, denna underbara sångerska..och hennes texter ♥
    - Hoppas bara att ni kom dit, så ni inte glömde bort det ;)
    Vill också berömma din mysiga blogg...jag hälsar gärna på igen !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har haft en riktigt mysig kväll och att konserten var toppenbra!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker julstjärna, synd med konserten!

    SvaraRadera
  7. vilken underbar söndagskväll ni ska ha! Vilken tur att ni inte missade den konserten! kram från oss

    SvaraRadera
  8. Tur att ni hittade biljetterna! :) Hoppas att kvällen blev lyckad. Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Hoppas det blir en bra konsert!
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  10. Låter som en riktigt hääärlig söndag :))) Jättefin stjärna, stämningsfullt!! Jag har fått upp lite adventspiff här hemma också idag och extra kul var det att det började snöa utanför fönstret :))

    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning :)

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Så kul att få gå på konsert, dessa kulturella upplevelser har man ändå för lite av i sitt liv!
    Ha det fint i denna advent,
    Eija

    SvaraRadera
  12. Hoppas att det blev en fin konsert!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  13. Jättefin stjärna och vad mysigt med konsert : ) tur att han hann ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Hehe min har suttit uppe i nästan 2 veckor redan:P

    SvaraRadera