söndag, november 27, 2011

1:a advent

Är inte i full gång här precis....
sitter istället här med lite halvångest 
och försöker få klart ett
fördjupningsarbete som ska in i dag,
 som jag bara har börjat med!!!!
Ja jag vet den som spar hon har, 
men jag har bara inte haft
någon energi tidigare pga hur jobbigt
 det har varit i min jobbsituation.
Så istället för att visa er att jag har gjort adventsfint,
så kikar jag bara in för att
önska er en underbar 1: a advent, 
med goda dofter och tända ljus.
Det enda som ska ljusa här på dagen idag 
är flitens lampa;) hihi
Ny stjärna som så småningom ska
lysa i köksfönstret....
Men i kväll så ska jag fira lite när min man kommer hem,
vi ska nämligen på konsert med
 Melissa Horn! Inte illa va;)
Så nu måste jag stålsätta mig annars 
får jag stanna hemma ikväll....
Kärlek från mig till er!
Kram
Johanna

15 kommentarer:

  1. Du får ha en bra 1:a advent trots arbetet du måste göra.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vi hamnar i olika situationer och ibland blir det allt på en gång, men sen är det över.
    Trevlig 1:a advent!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Ja tack för smaskig pepparhjärta! Hoppas du får iordning på det så du kommer iväg i kväll...Trevlig advent på dej också! Kramar Gunilla

    SvaraRadera
  4. Usch vad jobbigt. Försöker skicka lite styrka till dig!
    Jag sitter just och äter pepparkaka med ädelost med päron haha.
    Hoppas det går bra idag så du kan slappna av och njuta ikväll!
    Kramen från mig!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en riktigt fin advent trots allt. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Först vill jag gratulera till lyckan jag läser här inne! Så bra att du kom starkare ut ut det som var på jobb, SKÅL!
    Kos dæ på melissa Horn ikväll, klem Anna

    SvaraRadera
  7. Ha en trevlig första Advent :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  8. Låter lite töligt, men det måste ju göras. Roligt att mannen kommer hem och sen få lyssna på Melissa H.
    adventskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. men stjernen var jo fin :)
    men ost på pepperkaker?
    det har jeg aldri smakt, hihi.
    klem m

    SvaraRadera
  10. trevlig första advent till dig med! Hoppas du har kommit en bit på väg på ditt arbete och att du får en mysig kväll med konsert!
    Kram johanna

    SvaraRadera
  11. Hej! Ingen dum konsert ni ska på, hoppas det blir riktigt bra!

    Trevlig advent.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Trevligt med konsert - njut! :-)

    SvaraRadera
  13. lycka till med uppgiften! Vi önskar digen fin advent oxå! kram emelie och elin

    SvaraRadera
  14. Ha en bra 1:a advent så gott det går.
    Kram mamma C

    SvaraRadera