måndag, november 07, 2011

Filmtips

Jag blev så glad när jag såg att en ny film med Sarah Jessica Parker 
just haft premiär i USA längtar tills den kommer hit den 11 november. 
Den handlar om finanskvinnan Kate Reddy som har total kontroll 
över sin hedge-fond men ett smärre kaos på hemmafronten
 med en man och två barn. 
Hennes mest saknade tillgång är tid;)
Att jonglera karriär, familj, mansgrisar på jobbet, föräldramöten,
 skolbasarer och få dagen att räcka till, är allt annat än enkelt. 
Låter väl lite lagom lättsamt va?
Filmen är baserad på Allison Pearsons bästsäljare 28 timmar på ett dygn – en karriärmammas dagbok.
I rollerna ser vi Jessica Parker, Pierce Brosnan, 
Greg Kinnear och Christina Hendricks. 
Passar mig såå bra eftersom jag
 saknar Sex and the city!!!!
Här ser ni en trailer på den:
Önskar er som kikar in här en fin start på veckan!
Kram
Johanna

22 kommentarer:

  1. Den filmen måste jag se! Jag är också en Sex amd the city famtast :) . Ha en fin måndag och tack för din fina hälsning inne hos mig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. JAAA, sett reklam för den på tv. verklar undehållande c",)

    Ônskar dig en härlig vecka, Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Jag såg också reklam för den. Jag gillar också Sarah Jessica Parker, så det vore ju såklart kul att se den.

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hahahaha, jag ska inte skriva kommenterar via iPhonen på en mörk buss märker jag. Inte utan att förhandsgranska innan jag skickar iväg kommentaren iallafall.

    SvaraRadera
  5. Verkar vara en härlig film... Tack för tipset;)

    Önskar även dig en härlig dag

    SvaraRadera
  6. Jag längtar också efter den! Såna där filmer man bara sjunker ner och käkar popcorn och dricker cola.

    Och en sån film ska ses på bio!

    Ha en fin dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. härligt! bra tips. lättsamt är mysigt!

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset, den ska jag absolut se!

    SvaraRadera
  9. En film i min smak, den måste jag se!! Tack för tipset!!

    Ha en skön dag!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Underbar må-bra film:)!

    Ha en fin dag, fina du!
    kram ♥ CC

    SvaraRadera
  11. Tack för tipset, den verkar värd ett biobesök, lite fredagsmys kanske ;)
    Ha en fin vecka, kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Låter som en perfekt film för mig.-) Må så gott
    kram Malin

    SvaraRadera
  13. Det verkar vara en riktigt bra film. Den blir det här också! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  14. Låter som en lättsmält mysfilm, och sådana behöver man verkligen ibland. :-)

    Ha en fortsatt fin måndag!

    SvaraRadera
  15. åh den måste jag se! Vilken mysig kisse! Jag skulle så gärna vilja ha en katt, men tyvärr är två av barnen allergiska.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  16. Ja, den måste jag se!!! Ha en fin dag

    SvaraRadera
  17. Jag kommer att älska den, det ser jag direkt på bilderna utan att ha sett trailern! :)
    Jag har dessutom läst boken....den här ser jag fram emot!

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  18. Har sett att den har premiär snart,den får man inte missa
    Ha en skön måndagkväll

    SvaraRadera
  19. Å, den må jeg også se! Ja, jeg er Sex and the city fan, men denne filmen hadler jo om mitt liv ;0). Nesten, da... ;0)
    Så fint at du delte!
    Ha en fin uke!

    SvaraRadera
  20. åh, jag gillade den boken faktiskt, var inne i en lite sådan fas förut (men 10 ggr mindre extremt förstås) verkar passa bra för en tjejkväll, får se om jag får någon med mig : )

    SvaraRadera