måndag, november 28, 2011

Melissa Horn på Skandinavienturné!

Efter att ha släppt sitt nya album 
är hon nu ute på en stor Skandinavienturné,
och i kväll kom hon och lyste upp 
Cirkus på Djurgården här i Stockholm!
Hon spelade både gamla och nya låtar för oss i kväll,
men för mig var det fortfarande debutlåten "Långa nätter" 
som gav mig mest gåshud. 
Några bra bilder kan jag tyvärr inte bjuda på, 
då jag har en ny mobilkamera, 
så experimenterade jag mest, 
sen la jag ner telefonen och bara njöt...
Har ni varit och sett henne live? 
Det är så mycket bättre än att sitta hemma
och lyssna på hennes skivor- jag lovar!!!
Det här var min femte konsert med Melissa,
 och jag vet att det kommer att bli många fler;)
Önskar er en toppenstart på veckan!
Kram
Johanna

9 kommentarer:

  1. Har lyssnat på skiva men aldrig sett henne live. Hon är bra..

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att ni inte missade konserten :)
    Ha en bra start på veckan! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Har den första skivan, som är jättebra. Ångrar att jag inte gick på konserten som var i stan nyligen.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  4. Coola bilder! Hon sjunger underbart!!! Kram My

    SvaraRadera
  5. Nej, inte sett live, men lyssnat. Häftiga bilder!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till en underbar kväll !
    - När jag har varit och hört någon artist som jag gillar, så går man som in i en bubbla efteråt...Man vill bevara alla intryck och njuta av det så länge det bara går !
    Längtar att höra henne i verkligheten ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att det blev lyckat!
    Haha, liknar oss när jag läste inlägget innan, tur att fler är virrpannor!
    Ha det bra!
    Kramen!

    SvaraRadera
  8. Jag var på Melissa när hon var i Gävle, hon är mycket bra! Fina bilder du har tagit.

    Kram

    SvaraRadera