tisdag, oktober 02, 2012

Oktoberinspiration

Nu är det dax för lite oktobersnyggt va;)
Inspiration från Hus och hem.
Mina fina läsare kan ni hjälpa mig, 
många majlar mig och säger att de
inte längre kan komma in på min blogg, 
en del säger att min sida varnar om virus????
Har försökt åtgärda detta men vet ej om det lyckats, 
jag skulle behöva veta om
problemet är kvar och om det fortfarande är att
 komma in nu eller om det är kommentarer?
Hur som helst så är det trist!!!
Och om någon kan hjälpa mig med detta så snälla....
Kram
Johanna

24 kommentarer:

  1. Jag vet inte vad det kan vara, har inte själv haft det problemet på din blogg. Fina bilder i alla fall! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oki så bra at det funkar för några ialla fall;)hihi kram kram

      Radera
  2. Waoo....
    Ja,det har VArnsats för virus för mig på flera sidor,men...
    Helt plötsligt är det borta även hos dig!Vet tyvärr inte vad du kan göra :(
    /Ha en underbar Tisdag Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag har hört detta, hoppas att detta inte kommer tillbaka mer- så jobbigt när det strular...tack detsamma!

      Radera
  3. Nä, inte varit med om det problemet.. jag kommer in som jag ska och kan njuta va allt fint du visar :)
    Ha en mysig dag!!

    SvaraRadera
  4. Åh så mycket härlig inspiration!!
    Jag kommer galant in genom mobilen nu på jobbet, men ska för den skull testa genom datorn oxå.
    Trök när det blir sådär! Hoppas alla flaggningar är borta nu!
    Sån härlig blogg!
    Kram Hilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du tycker det, har fått en del mindre glada mail där några är sura på mig för att min sida krånglar och att det är dåligt att jag inte fixar det så de inte får virus...hjälp- jag skulle aldrig utsätta någon för virus med flit;) Nåväl om de nu inte vill följa min blogg längre och har tröttnat för att det strular som de säger så kan de väl läsa någon annans blogg då- finns ju många att välja på;) Kram på dig

      Radera
  5. Hade lite problem på förmiddagen att gå in o ge kommentar, men nu tycks det fungera.
    Härlig inspiration!
    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra tjohoo positiva framsteg- me like;) Kram

      Radera
  6. Så mycket fin inspiration. Jag vill ha nästan allt!
    Har inte haft några som helst problem med din blogg, föresten. Hoppas det löser sig! Kram

    SvaraRadera
  7. Jätte fina bilder. Jag har inte haft några problem med att komma in på din blogg.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  8. Jag har haft problem både att kommentera och att komma in på din blogg, kolla med helenas enkla vardag hon hade samma problem förra veckan kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så bra att du lyckades nu, har blivit bombaderad av mail;) så jag förstår att problemet inte riktigt är löst.... Kram

      Radera
  9. Jag är här utan problem! Hoppas det rättar till sig om det är problem.
    Från bilderna kan jag lugnt plocka en massa snyggheter!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  10. Härlig inspo:)))) Nä jag märker inte av något virus här inne... Hoppas det ordnar sig!!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Tack söta du för din fina kommentar!

    Så mycket fint du bjuder på såg massor som jag skulle kunna planka rakt av!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Tack söta du..:)

    Sååå fina bilder du visar..underbar inspiration!

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. jättekul att du lyckades kamma hem väskan;)

      Radera
  13. Det gick bra att komma in på din sida! Härligt inspirerande bilder!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  14. Jag kommer in och det funkar även att kommentera!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  15. Jag kollade in här för första gången idag, och det gick utan problem!Fin blogg :) Anna

    SvaraRadera
  16. Åh vilka härliga bilder du bjuder på idag!
    No problemo att komma in här på din blogg.
    Hoppas att du får en mysig vecka.
    Kramar ifrån mig

    SvaraRadera
  17. Fick en virusvarning på din blogg för några dagar sedan, men ingenting idag! :)

    SvaraRadera