torsdag, oktober 18, 2012

Något som sticker ut....

Hej alla snyggingar, kul att ni kikar in;) 
I dag gör jag sista dagen på praktiken, 
och det känns väldigt skönt
har varit fyra väldigt intensiva veckor. 
Men jag har ju fått se så mycket,
Onokologen, Barnkirurgiavdelning, Intensivvårds neo,
Bima som är en barnintermediärvårdavdelning, 
och Liva som är en långtidsintensivavdelning,
dessutom så har jag ju varit med på flera operationer.
Kanske inte är så konstigt att man är mör;)
 Nog är jag rik på erfarenheter nu.....
Dax att jämna ut med lite lugnande bilder 
som jag hittade i tidningen Lantliv.
Vardagsrummet är lite väl vitt....
känns som ett bord skulle vara på sin plats;)
snygg vedkorg- eller hur Tina;)
Här har vi minsann något som sticker ut i rummet- kul!
Jättefin gungstol, 
och är det där framför ett jättefotbad tro?
Rofyllt....
bilderna hittar du här.
Ha en riktigt fin dag!
Kram
Johanna

15 kommentarer:

  1. Gillar´t vitt är min favorit kram raring/Diana

    SvaraRadera
  2. På sina ställen är det lite för vitt för mig, varför inte en matta här o där?!
    Snygg korg, hehe!

    kramen

    SvaraRadera
  3. Härligt att få kolla omkring på lite olika ställen.
    Jag längtar ibland tillbaka till sjukhuset och alla patienter.
    Jag är en sån som tycker om att hjälpa andra och som sköterska får
    man ju det.:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt, fast i mina ögon alldeles för ljust och vitt. Men vedkorgen var ju riktigt snygg:)

    Ha en fin dag,
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Wow,va du vart mé om mycket :)
    Underbara bilder,sååå inspirerande/Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Men lite väl vitt kanske...

    Ha en fin dag!! kram

    SvaraRadera
  7. Åhh! Det här väldigt vita älskar jag! Jag blir mer och mer vit, men det svarta golvet var supersnyggt! Hihi, ja kanske det är ett jättefotbad, eller kanske en korg för en hund/katt? Vem vet?:)

    Låter väldigt spännande ditt arbete men också väldigt krävande förstår jag...

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Va härligt med lite inspiration. Lite för mycket vitt för mig men mycket snygga detaljer.
    Må så gott och ta igen dig efter allt jobb nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. PS!!! Vilken snygg heather :) Kram

    SvaraRadera
  10. Tycker om vitt men vill gärna ha lite mer färg i kombination. :-)

    SvaraRadera
  11. Jag har börjat att gilla mörkare färger i inredning nu, kanske för att det är höst, men jag
    tröttnar aldrig på vitt ändå.
    Läser också Lantliv.
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Vedkorgen är jättefin, skulle vilja ha
    kakelugnarna också. Bra idé med listen
    till tavlorna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Gud va fint där skulle jag kunna bo, precis min smak ;) Oj vad mycket du hunnit med på dina fyra veckor förstår att det måste vara mycket att ta in och smälta men det är väl "ute på fältet" man lär sig som mest ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  14. Spännande med ditt arbete! Härliga bilder, vilken inspiration. Skulle vilja elda i kakelugnen och mysa i gungstolen:)

    Ha en bra kväll!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  15. Kan tänka mig att det kan vara slitigt med en sådan intensiv praktikperiod, men så lärorikt.

    Jättefina bilder, men jag håller med dig. Lite för vitt i vardagsrummet. Hade nog satsar på ett matta jag. :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera