onsdag, oktober 03, 2012

Besöket på Fotografiska

I söndags hade vi äntligen 
en ledig dag tillsammans, 
och krafter över för att ta oss till 
Fotografiska- tjohoo.
Älskar verkligen att gå omkring där 
på olika utställningar! 
Passade själv på att fota lite med mobilen;)
Självklart måste man ju sätta sig ned lite
oxå och avnjuta en fika....
.....och kika lite i  i shoppen,
där min drömbok väntar, men just nu får 
pengarna gå till annat,
för att praktisera en hel månad innebär noll 
kronor i inkomst....
men det är alltid kul att kika.
Gillade de här fin fina kylskåpsmagneterna
men vi köpte en burk lakris istället;)
Väl värt ett besök!
Kram
Johanna

13 kommentarer:

  1. Tack för inspirationen stor kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig varit där, får göra ett besök nästa gång jag är i staden!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Oooooo.... ~ Underbart vackert ~
    Får man fota & publicera? Kanon ju/Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint, perfekt utflykt! Hoppas du får flera lediga dagar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt - jag vill också gå dit men har ej hunnit få till det än. :-)

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att se alla fina bilder :9

    SvaraRadera
  7. Ser spännande ut med alla de läckra bilderna..

    SvaraRadera
  8. Åh, vilka härliga bilder!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen ett fantastiskt ställe. Jag var där för några veckor sedan på kurs men hann tyvärr inte njuta så mycket av utställningarna.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  10. Å vilka underbara bilder, har aldrig varit där men ser att det helt klart är värt ett besök

    Kram

    SvaraRadera