onsdag, juni 13, 2012

Samlar kraft

Godmorgon på er 
Det är grått och regnet hänger i luften, 
jag gör mig en blåbärssmoothie och hoppas den
ger mig lite kraft så att jag orkar cykla till jobbet.
I går var första inskolningsdagen på Neo- phuu 
så mycket att se och lära- hjärnan och hela jag går på
 högvarv för att ta in allt- men kul är det.
Smoothien är gjord på mild lättyoghurt, banan, 
blåbär och lite vaniljpulver, hade tyvärr 
ingen advokado hemma annars är det
 supersmarrigt att ha i, och plastmuggarna 
är ifrån "Blueberry", där kan man 
verkligen hitta goda smoothies! 
Önskar er en fin dag oavsett väder.
Kram
Johanna

7 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    De där första dagarna då allt är nytt och man knappt vet vad toan ligger kan vara kämpiga men snart så är du inne i jobbet!

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är fullt upp med nytt jobb. Härlig Buddha bild och smoothien ser jättegod ut.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillar att vara på Neo.
    Tack för bilder på din fina katt, för förslag på vad man kan göra med fönster och på något gott att dricka !!

    Ha en fin dag !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Lycka till på nya jobbet. Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Mmmmmm så gott det ser ut! Smoothies gör jag allt för sällan. Låter i alla fall som en god energidrink. Förstår att den är välbehövlig hos dig ;) Lycka till på Neo!!!

    Skickar över lite sol till dig ;)
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Smoothie är jättegott! :-)

    SvaraRadera
  7. En fin Buddha som jag älskar och god dryck...härligt. Titta och ler åt Söderman....fast gillar inte hans promenad på grannens räcke, även om han är en katt med god balans.
    Ha de väl från Maria ♥

    SvaraRadera