lördag, juni 23, 2012

Midsommarbilder

Det blev en lång dag igår...
Jag gick upp klockan fem på morgonen
och direkt efter jobbet stack jag iväg till några av våra fina
vänner för midsommarfirande. Vi tillbringade
en underbar dag och natt på deras terass. Vi hade verkligen
vädergudarna med oss denna midsommar- underbart!!!!
Rofylld omgivning, grillat kött 
och en massa snaps;) kan verkligen
rekommendera dessa "Skärgårdssnapsar"
Vissa lekte maffiaboss framåt kvällen...
och vissa var bara bedårande söta;)
Klockan 3 på morgonen gav vi upp...så ja visst
kan man påstå att jag lyckades fördriva
den här Midsommaraftonen;)
Hoppas ni hade det fint!
Kram
Johanna

11 kommentarer:

  1. Åååå vilen underbar midsommarafton.Härliga bilder.Ha en skön midsommardag goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig midsommar! Alla verkar ha haft toppenväder, det var ju verkligen på tiden!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket bloss!
    Snapsar dricker jag inte, bara smuttar på..det vänder liksom i magen, he he.! Hos mig ösregnade det..

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Åh, den där katten verkar vara en riktig mjukis.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig midsommar. Vi firade också med goda vänner och hade det riktigt trevligt och mysigt. Trots att vädret hos oss var mer traditionellt, om man säger så... :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Ni verkar också ha haft en riktigt mysig midsommar! Kramis

    SvaraRadera
  7. Det där ser verkligen gott ut! och tur hade vi med vädret i går också...
    Du får ha en fortsatt härlig helg!
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  8. Härligt med sommarsnapsar från skärgården. Jag gillar dem oxå. En midsommar utan snaps är inte en riktig midsommar tycker jag. Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Låter som en helmysig kväll!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder, och visst var det tur med vädret - i år också! //kram maria

    SvaraRadera
  11. Härliga bider tjejen förstår att det blev en lång sovmorgon sedan efter den mastodont midsommaren! kram Sofia

    SvaraRadera