onsdag, juni 06, 2012

Livsnjutardag

I dag vaknade vi och var väääldigt trötta, 
så det blev en lugn och stillsam dag. 
Efter en rejäl frukost med smoothie och 
annat gott, lyckades vi göra en ansträngning 
och ta oss ut på ett par timmars promenad. 
Sen blev vi hungriga igen och hamnade på en 
restaurang och åt en massa gott. Sen blev det helt plötsligt
 sol, vi skyndade oss hem och greppade rosevinet
 som låg kylt och gav oss ut på vår brygga
nedanför huset- ahhhhh sååå skönt........
Ett par tidningar, lite snacks, rose och soool- tjohooo!!!
Nu ska jag fortsätta att njuta på balkongen i kvällssolen,
 med lite goda ostar, kex och lite spel med älsklingen,
det kallar jag en riktig livsnjutardag.

Kram
Johanna

15 kommentarer:

  1. Härligt Johanna vilka söta små skor. Jag har ett par röda liknande som jag hade som liten : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Låter himlarns trevligt! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag..och kvällen fortsätter på samma vis..såå mysigt!!
    Ha det riktigt gott..vännen!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Låter onekligen som en toppendag! Kram

    SvaraRadera
  5. Lyx att ha en brygga att gå ner till!
    Kram och ha det fortsatt gott!

    SvaraRadera
  6. Ja, det låter verkligen som en helt underbar livsnjutardag. Skulle mer än gärna hängt på...men här jag det varit jobb på schemat. Man får liksom inte ledigt på Sveriges nationaldag i Norge... :-)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  7. Detta var en riktigt Må Bra Dag får jag säga. Hoppas kvällen blev gudomlig på balkongen. Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Å vad underbart det lät! Det är ni värda! Stor kram

    SvaraRadera
  9. Lät som en riktigt FIN livsnjutardag;)

    SvaraRadera
  10. Härlig dag och kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej,
    Låter som en underbar dag! Jag har grävt svettats med trädgårdsfix.

    Hälsningar monica

    ps. underbara skor

    SvaraRadera
  12. Guu, så gott det lät!
    Vilken tur vi haft med vädret, jag blev lite orolig ett tag i morse..
    Är det dina gamla skor?
    Nu måste jag sussa, ska upp om 5½ tim ganska exakt!

    kram o godnatt

    SvaraRadera
  13. Härligt Johanna! Hoppas du har haft det toppen hela dagen!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  14. Låter som en perfekt dag söta Johanna :) kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  15. Rosevin på en brygga i solen, bättre kan man inte ha det. Och just såna spontana saker brukar bli det allra roligaste.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera