torsdag, juni 21, 2012

A Midsummer Night`s Dream

Vita långa eller korta skira klänningarär inte 
helt fel till den vackra färgglada blomsterkransen 
som pryder allas huvud på Midsommar. 
Hittade några riktigt tjusiga i Elle.
1. Volangklännig H&M, 2. Jeansklänning Acne,
3. Spetsklänning Lindex

1. långklänning Topshop, 2. T-shirt klänning Weekday, 
3. Bomullsklänning Topshop
1.Blomsterklänning från Topshop, 
2.Skjortklänning Ysl/net-a-porter.com, 
3. Bomullsklänning Mango
Men tro nu inte att jag föraktar alla ljuvliga färgglada
blommiga och toksnygga klänningar för det;)
På tal om detta så ska jag själv gå och välja ut
vad jag ska ha på mig i morgon, för när jag
går upp klockan fem imorgonbitti så funkar
inte hjärnkontoret så bra. Och när jag jobbat klart
 vid tre så sticker vi direkt i väg och firar 
hemma hos ett par goda vänner.
Trevlig Midsommarhelg
Kram
Johanna

11 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en riktigt fin och mysig midsommar!
    KRAMAR Jennica

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt mysig och fin Midsommar... Många Kramar

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar till dig och tack för härlig inspiration med underbara klänningar. Gillar långklänningen från topshop så mycket! Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Trevlig midsommar finis kramar Sofia

    SvaraRadera
  5. Trevlig midsommar finis kramar Sofia

    SvaraRadera
  6. Kikar in för att önska dig en underbar midsommarhelg! Vackra midsommarklänningar!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Önskar er en underbar midsommar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. <håper dere svensker får et like strålende sommervær som v har hatt i dag,nå når dere skal feire midtsommars.Her har det vært bikini og svette dagen lang.<Absolutt vær for slike lekre kjoler du viser også...
    toveklem:)

    SvaraRadera
  9. Härliga klänningar allesammans!!
    Önskar dig en fin midsommar
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  10. Åh, så många fina klänningar ! Jag har inte riktigt valt midsommarklädseln än :)

    Och vet du, ditt inlägg om när du klappar geoparderna får mig nästan att gråta. Jag vet inte varför, men det är så kärleksfullt på något sätt. Tack !

    Ha en fin Midsommar !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni får en riktigt fin midsommar!
    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera