måndag, juni 11, 2012

Finaste Kajsa och Ulla

På födelsedagen fick jag två blomsterbud;)
ett ifrån mina fosterföräldrar,
som doftar sagolikt...
och den andra var en riktig överraskning,
en ljuvlig bukett från två av mina före detta 
arbetskamrater Kajsa och Ulla.
Jag blev så himla glad, vilken fin omtanke
jag gick med ett leende resten av kvällen.
Tack underbara ni!!!!
Mannen överraskade med en smarrig tårta
och lite bubbel och ett bidrag till ett nytt
objektiv till mina "nya" begagnade kamera,
som jag gav mig själv i födelsedagspresent.
Kram
Johanna

12 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott ;)
    Vilka underbara buketter!!! och så fint fotade de är :)

    Ha en fin start på veckan.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis, så här i efterskott! Det är alltid lika kul och oväntat att få blommor med blomsterbud.

    Ha en skön vecka!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  3. Verkar som att du hade en fin födelsedag! Det var du verkligen värd fina du!

    Stor kram! (du fick mitt mess va?)

    SvaraRadera
  4. Vad blev det för kamera nu då, någon vi pratat om kanske?
    Underbara buketter, den vita är min favorit!

    kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen härliga buketter. Sånt som man bli riktig glad över :)

    Är också nyfiken på kameran...och objektiven.... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott. Så otroligt vackra blommor du har fått. det är du värd.
    Den vita buketten va ju som en diamant.

    SvaraRadera
  7. Härligt - det är så mysigt att få blomsterbud, man
    blir GLAD i hela kroppen.
    TÅRTAN blev ,an också GLAD av!

    Kram,Kram Åsa

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott!
    Vilka underbara smycken och blommor du fått!

    kram

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott! Vilka underbara blommor och vilken fantastisk tårta!
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott ! Kul att bli uppvaktad av nära å kära .. Smaskigt tårta ! Kram jeanette

    SvaraRadera
  11. Har den äran så mycket i efterskott! Och vilka fantastiska buketter du fått. Ni måste ha en alldeles speciellt duktig florist i närheten!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Kära Johanna!
    Har läst din historia på din blogg. Du har öppnat dörrarna till ditt privata inre och delat med dig på ett sådant sätt att det berör ända in i hjärteroten. Du skrev att du inte har firat dina födelsedagar men Johanna du är väl värd att firas, tur att du gör det nu tillsammans med Jonas. Det är skönt att läsa att livet åter börjar återgå till vardag. PS du är en fantastisk skribent, kom och tänka på när Söderman var på rymmen, den var bra! Du kanske ska göra något av din talang.
    De allra varmaste Ha det så bra önskningar! Ulla

    SvaraRadera