onsdag, februari 22, 2012

Första dagen på Neo

Var helt underbar!!!
Så trevlig personal, och så mycket nytt att lära- me like!
(Lite tungt bara att efter att ha legat i två och en halv vecka, 
ge sig upp på sina bambi ben och göra ett bra intryck.)
Hihi men det fixade jag, jag kan när det gäller
alltså visa min bästa sida;)
Men efter 8 timmar var jag minst sagt trött, och vet ni 
det blev bara 4 timmar sömn i natt,
för nu ska jag nämligen ha dagspasset.
Men är det roligt så går det lite lättare att masa sig upp.
Bilder lånad av Erik Andersson.
Önskar er en fin dag!
Kram
Johanna

13 kommentarer:

  1. Jag tror fasiken jag ska skola om mig, det där vore drömjobbet ;)

    Kram F (bbq village)

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert passa dig ypperligt att vara på Neo.

    Vi bodde på neo i Borås 1 månad när vi fick tvillingarna och vilken underbar personal!

    Ha en fin dag!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så godtå høre!Må beundre alle med denne typen jobb...der hadde jeg vært for svak i de tøffeste øyeblikkene!
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  4. Vilket hÄrligt ställe att praktisera på!
    Mitt första barn är född 9 1/2 vecka för tidigt!
    Så vi bodde ett par veckor på neo!

    En tid jag aldrig glömmer! Fantastiskt ställe!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Men å jag blir så imponerad av er som vill jobbar inom vården. Ni är djupt uppskattade! Vi var själva 1 v på neo med vår F, som föddes 1 mån för tidigt. All heder och ära till personalen där, helt fantastiska, du kommer säkert passa perfekt! Kram A

    SvaraRadera
  6. Vilken känsla att ha ett sånt otroligt betydelsefullt jobb..
    Härliga blider av livet självt!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Oj, vilka små liv! Lycka till i arbetet! Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Låter som ett underbart arbete..
    Roligt att du trivs så bra..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Så fint att få vara i en sån miljö. Jag har personliga minnen från neo, med äldsta sonen. Fina minnen är det. Underbar personal, van att ta hand om oroliga föräldrar och extremt kunniga på de små, små liven.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Åh, vilken speciell arbetsplats och vilket viktigt jobb. Det måste vara spännande att få ta del av små nya liv. Så mycket hoppfullt, men naturligtvis också mycket oro. Hoppas att du mår bättre nu, läste att du både varit rejält förkyld och att du skadat dig. Hoppas allt är på bättringsvägen.

    SvaraRadera
  11. Vilket fantastiskt jobb du har! Men glöm inte att ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera
  12. Låter ju helt fantastiskt, där kommer du att
    passa superbra♥

    Kram Åsa

    SvaraRadera