torsdag, februari 02, 2012

Att skaffa sig en morot

Den här videon/ reklamen säger en hel del,
och då syftar jag inte på hur j-la 
oemotståndlig Volkswagens bilar är
 utan jag tänker mer
på hur viktigt det är att ha ett mål.
Om jag nu vill gå ner ett par kilo
 så behöver jag ett mål- kanske är det ett par 
byxor som jag promt vill kunna få på mig igen....
Ja något behöver jag sätta upp, 
sen är det bara BESTÄMMA sig och köra 100%
Lättare sagt än gjort- jag vet....
Just nu saknar jag den där jäklaranamma
som hunden har- ska ta och
 leta reda på den tror jag;)
Ta hand om er.
Kram
Johanna

22 kommentarer:

  1. Då skickar jag dig massor här, har så det räcker o blir över..känner du?

    KRAM min fina vän o trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. En sån energikick behöver jag också, ska snart ta min runda.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Visst är det viktigt att ha mål, lagom stora:) Lycka till kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Den energin är välkommen hit också- hihi rolig! Kram till dig vännen

    SvaraRadera
  5. Du kan få lite energi av mig:) Jag gick upp 47kg under min senaste graviditet, har gått ner 17kg och har en massa kvar!! Men jag är stenhård och just nu har jag ett härligt flooooooooo!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Väntar också på energin... Otroligt söt video!

    SvaraRadera
  7. Tack!! VIlken UNDERBAR reklam o tankeväckende sådan c",)
    Klem Anna

    SvaraRadera
  8. Åh jag vill också gå ner i vikt, det är ett mål. Fast inte alls så lätt som man skulle kunna tro...
    Kram och lycka till

    SvaraRadera
  9. En sån där bil har jag haft i en lite äldre modell.;-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  10. Om du hittar den så var snäll och skicka hit lite till mig med;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Motivationen är inte alltid lätt att hitta...
    Härligt inlägg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  12. Underbar hund : ) motion är nyckeln ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Det finns där någonstans. Ditt jäklar anamma. Vi har det alla inom oss.

    SvaraRadera
  14. SV: Men varför har jag inte tänkt på det?? Klart att jag ska kolla blocket. TACK!!

    SvaraRadera
  15. Hej hej!

    Jag har inte hunnit att skicka halsbanden idag och imorgon har jag lektioner till fyra ( o sedan hämta barnen) men på lördag kastar jag iväg dem så du får dem i början på nästa vecka...

    Kram

    SvaraRadera
  16. Ja, ibland är det inte så lätt att hitta den där motivationen. Den är som bort blåst.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  17. Vilken reklam:) kollat flera gånger nu! Kram Fia

    SvaraRadera
  18. Vilken reklam:) kollat flera gånger nu! Kram Fia

    SvaraRadera
  19. Vilken reklam:) kollat flera gånger nu! Kram Fia

    SvaraRadera
  20. Underbart! Ja, lite mer karaktär hade inte varit dumt. Jag "börjar om" varje dag just nu.....jäkla gottegris är vad jag är!! :)
    KRAM!

    SvaraRadera