onsdag, februari 01, 2012

Att vara med där det händer

Det gäller att glädjas 
så mycket man bara kan här i livet
och ta varje tillfälle som ges till lite fest;)
Alldeles snart är det dags 
för årets största bloggevent,
som underbara Emma, 
har fixat ihop- hon är helt makalös denna kvinna!!!
Ni som läser hennes blogg vet vad jag menar;) 
Att det är stort- jo det kan ni tro,
sålde slut på fem röda och eventet har
till och med en egen facebooksida...
Jag blir glad bara jag tänker på alla goa människor
som jag kommer att träffa där,
men så klart lite nervös oxå
 eftersom jag far dit själv....
Önskade att jag kunde gå runt och se så här 
snygg ut hela kvällen
 men tyvärr tjejer det får nog bli
 något mer bekvämt;)
Ses vi där????
Kram
Johanna

22 kommentarer:

  1. Det ser ut som jag också får åka själv nu när mitt ressällskap inte får ihop det med jobbet sitt. Hur åker du ner?

    SvaraRadera
  2. Ja, vi ses där! Hoppas jag! /Marthina

    SvaraRadera
  3. Flyger ner för jag jobbar till 17. Men du ska bo på Grand?

    SvaraRadera
  4. Nej tyvärr inte, hade så gärna velat åka dit:(

    SvaraRadera
  5. Ska bli kul att få träffa er! Är lite nervös men bara lite!

    Önskar att jag bokade nerresa redan på fredagen...men så tänkte jag inte då ;/

    Kraam!

    SvaraRadera
  6. Låter ju hur kul som helst! Jag är alldeles för långsam för att snappa upp sånt här. Lite i min egna lilla värld.
    Önskar dig lycka till
    kram Malin

    SvaraRadera
  7. Så gøy med bloggtreff! Kos deg. :)

    SvaraRadera
  8. Nej, jag kan inte komma för det är lite långt att åka men visst skulle jag vilja det!
    Du får ha så himla roligt och ta massor av kort så att vi andra som inte kan komma kan få en liten smak på det hela.
    Ha ne underbar dag!
    Kram Bodil på andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  9. Ja vi ses ju där! Och inte kommer jag i flådiga highheels :) Hoppas att man blir insläppt i platt :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  10. Vilken fin bok du vann, den hade jag gärna satt händerna i!
    Jag ska ju inte dit som du vet, har handlat trumpet och radiostyrd bil som ska överlämnas i helgen..

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Flott blogg, la meg som følger! Ses innom hos meg?

    SvaraRadera
  12. Men vad kul!! Jag kommer inte men önskar dig ett fantastiskt event!!! Kram A

    SvaraRadera
  13. Hej hej!

    Tyvärr så ska jag inte åka då biljetterna var slutsålda när jag fick upp ögonen för eventet:(

    Du vann min januariutlottning!!!

    Maila mig vilket halsband du vill ha( hopp har jag för mig) på fridolins@hotmail.se

    Ha en fantastisk helg!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Du kommer säkert att få en riktigt kul bloggträff!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  15. Vi ses där kanske. Jag kommer dit och det ska bli så roligt.

    Kramar och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  16. Nej, tyvärr, men jag hade MER ärn GÂRNA varit där! Blir lite i längsta laget o dra vrån Nordnorge till sydligaste Sverige. Ska följa med på alla bloggar som ska dit, ha det riktigt BÄST!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  17. Låter som ett kanon-event :o) Dit hade jag gärna gått, men alldeles för långt bort tyvärr!!
    Bloggträffar är alltid skoj, det känns ju nästan som att man känner vissa människor fast man aldrig har träffat dem ;o)

    Du får säkert en superkul kväll!!
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  18. Hej !
    Hoppas att du får en fantastisk kväll med många trevliga människor !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  19. yes minsann!
    Vi ses där!
    och på tal om nervös.. oh ja.. what to wear ? what to say? :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  20. yes minsann!
    Vi ses där!
    och på tal om nervös.. oh ja.. what to wear ? what to say? :)
    KRAM!

    SvaraRadera