söndag, september 25, 2011

Fika bör man

Blev så himla fikasugna, så jag och gubben
knallade ner till Wintervikens cafe.
Och vad hittade vi väl där, jo
en smaskig blåbärsmuffins,
och en äppelpaj med vaniljsås, som vi delade på
bra för mig som har beslutsångest:)

Här har de snygga industrilampor i taket,
och blandade trädgårdsstolar från Nordal,
 de gröna har ju vi på balkongen.

Efter att jag hade stillat begäret så vad det dax
att fortsätta med pluggandet.
Kan dock komma på minst tio saker till
 som jag skulle kunna göra istället;)
Åhhhh disciplin Johanna!!!!!!
Kram
Johanna

6 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt ! Och gott kanske också :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Om det är ngt jag är bra på...så är det just detta med att fika!! Hihi...
    Guud såå gott det ser ut....
    Här är en till med beslutelsevånda..blir så trött på mej själv ibland. Men man är ju som man är!!
    Lycka till med pluggandet!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. JAG ÄR INGEN GUBBE!! ;)

    SvaraRadera
  4. Äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man...så käka på!

    kram

    SvaraRadera
  5. Saknar Stockholm nu : ( ska dit nästa helg en super snabbis till Ingarö kramar Sofia

    SvaraRadera
  6. Så gott, fika bör man.....Kram Fia

    SvaraRadera