tisdag, augusti 07, 2012

Fosterdiagnostik

De här bilderna från Hm home,
 hade jag sparade i min "bildinspirationsmapp",
visst är de väl fina???
Bilder från Hm home.
I dag är jag ledig och det känns så skönt....
jag älskar att jobba på Neo men nu har jag jobbat 
lite väl mycket eftersom jag inte
kan säga nej när de ringer och frågar, 
så har det blivit en del extrapass utöver
mina redan 100%....
Dagen ska fyllas med sol, god mat, kärlek,
 men allra först 
ska jag bege mig till fosterdiagnostik 
för ett samtal om allt vi gick igenom för några
 månader sedan.
 Känns läskigt för vi vet inte riktigt 
vad vi ska få höra....
Kram
Johanna

13 kommentarer:

  1. Mmmm, fint!

    Tänker på dig lite extra idag!
    :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skickar lite extra tankar till dig!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. här kommer ytterligare en styrkekram till dig, ta det lugnt med jobbandet också , du har bara en kropp och ett liv ;)

    //

    elisabeth i Vännäsby

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra! + ännu en styrkekram. Alltid bra med sånna i bakfickan :)

    SvaraRadera
  5. Verkligen vackert...
    Kramas här mé!!

    SvaraRadera
  6. Alla mina tankar till dig idag:) Hoppas det gick bra...

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Kram och hoppas att det blir en BRA dag!
    kram igen...

    SvaraRadera
  8. Hoppas det blev en bra dag!! Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  9. Söta ni är, tack för alla fina hälsningar och omtankar.

    SvaraRadera
  10. Fina bilder!
    Hoppas det gick bra för er idag!!

    Många kramar
    Suss

    SvaraRadera
  11. Ja de bilderna var fina:)

    Hoppas det gick bra hos fosterdiagnostiken!

    Kramar Åsa

    SvaraRadera