tisdag, augusti 14, 2012

Svensk charm

Någonting i detta hem gör att det känns 
väldigt svenskt- kanske är det
de söta dalahästarna eller vad tror ni?
Älskar det rutiga köksgolvet, såg att finaste Ulrika,
 med bloggen "Norr om Köpenhamn" har gjort detta
i sin nya butik, kika in här får ni se- så snyggt!!!!
snyggt med kontrasten mellan porslinsho, och den industriella kranen.
Älskar att blanda gamla olika loppistallrikar,
blir väldigt personligt.
Plåtskåp, och stråhattar- ja tack;)
Extra plust till hemmet ger jag för de
hemgjorda detaljerna- som den här snygga soffan.
Bilderna hittades i tidningen Hus och hem.
Kram
Johanna

13 kommentarer:

  1. Väldigt hemtrevligt och charmigt!
    /Ha en fin dag och kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad fint kramar Sofia

    SvaraRadera
  3. Wow...så läckert ♥...
    Ha en fin da'/Kram från mig i ☼ solen!

    SvaraRadera
  4. Vilken inspirationskick!!! Jag älskar också detta rutiga golv och hoppas att jag kan övertala sambon att vi skall ha det så i kommande kök, hihi!

    Jag önskar dig en toppendag:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej! Verkligen fint, supersnyggt med dalahästarna:) Kram

    SvaraRadera
  6. Bara så himla fint.Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Verkligen personligt och svenskt! Jättefina detaljer som gör hela hemmet!
    Ha en bra dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt hem - allt var fint:)

    SvaraRadera
  9. Oj så snyggt! Glad man blir av all färg :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  10. Hej söta vän!!
    Hihi nu är det dax att koppla på vardagen =)
    Nu är jag tillbaka för lite kommentarer! Ser att det har hänt mycket!
    Intressant läsning för lilla mig!
    MEGA STOR kärlek till dig!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  11. Sååå himla fint!

    Tack snälla rara du, känner mig sååå nöjd med mina inköp..:-)

    Önskar dig en fin dag
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Helt underbart....massa fina interiörer du bjuder på.
    Kram och ha en fin dag från Maria

    SvaraRadera
  13. Jättesnyggt. Gillade tavlan på första bilden med hästarna i jättemycket... den får jag klura lite på här hemma ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera