måndag, april 23, 2012

Ny hallmatta

Ny hallmatta täcker numera
en del av fulparketten;)
Charmen med Patchworkmattor
är att de består av olika orientalska mattbitar 
som man har satt ihop 
med en lapptäcksliknande teknik!
Ganska dyra, 
men jag fyndade min på Blocket!!!!
Gladast av alla är nog vår katt,
som han har längtat efter en matta att
sätta klorna i....
Önskar er en fin start på veckan.
I dag blir det ett kärt återseende med
mina klasskamrater, nu drar
nämligen terminen igång igen.
Kram
Johanna

19 kommentarer:

  1. Ja, dessa mattor är underbara! Letar själv efter en rund...

    SvaraRadera
  2. Haha, vår katt brukar klösa tag i en del mattor också - de kan verkligen göra åverkan trots att de inte är så stora! :-D

    SvaraRadera
  3. Åhh en sådan stod jag och smekte på Formexmässan. Fast en större. Blocket är bra!

    Hur gör du med kissen?

    SvaraRadera
  4. Vilken spännande och vacker matta. Har inte sett den typen innan.

    Katter är makalösa på att sätta klorna i allt man är rädd om. Mina har en förkärlek för baksidan på soffan.

    Ha en fin dag

    L

    SvaraRadera
  5. Helt grymt snygg matta. Jag älskar den. Men så älskar jag ju precis den färgen också :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Åh! Den var väldigt fin. härliga färger och snyggt till de svarta rutorna vid dörren. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg matta, härliga färger!

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera
  8. Hej Johanna! Fin matta. Allt bra med er?

    SvaraRadera
  9. Älskar mattan och färgerna! Skulle gärna ha en sån framför min soffa!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt fin! Är den från Ikea ursprungligen tro?
    kram!

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt fin! Är den från Ikea ursprungligen tro?
    kram!

    SvaraRadera
  12. Hihi ja finare klösmatta än så kan han inte få;)

    SvaraRadera
  13. gahhh vilken snygg matta : ) superfin : ) hoppas du hade det bra i skolan : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  14. Woow, vilken snygg matta.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  15. vilken ljus och fin hall ni har. Lyx!

    Kram på dej

    SvaraRadera
  16. härlig. En matta man kan titta på och hela tiden upptäcka nya mönster. Vacker.

    Önskar dig en härlig terminsstart;)

    SvaraRadera
  17. Jamen visst är det roligt att köpa nya mattor när man har katt :) NOT!!!!

    Kram F (ex bbqvillage)

    SvaraRadera