onsdag, april 18, 2012

Lalheinjektion

Alltså konserten igår mina vänner 
var HELT underbar!!!
Lalhe är ett sånt energiknippe, och jag lovar er att
hon lyckades smitta av sig till och med på den som 
var tröttast i publiken- nämligen mig!
När jag gick därifrån var jag sååå glad och så
mycket piggare....
Många fina låtar var det och 
mycket kärlek spred hon.
Innan konserten käkade jag och mannen på
restaurangen Cloud Nine, så gott. 
Blev dock bara en bild under
kvällen- på fördrinken;)
Har ni hört den här låten?
Kram
Johanna

10 kommentarer:

  1. Låter som du haft det riktigt bra:)))) Laleh är duktig och kan verkligen fånga sin publik!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam och god nattiz aka

    SvaraRadera
  2. Lyckliga du!
    Jag gillar Laleh, hon har något alldeles extra som tar tag i en, man blir berörd av hennes sånger.
    Annika

    SvaraRadera
  3. Åhh så avis, försökte verkligen få tag i biljetter...men kul att den var så bra som jag trodde;) Kram Gina

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen lyckliga du som har fått gå på Laleh-konsert. Hon är verkligen ett geni den där tjejen och besitter ju dessutom en helt magisk karisma. Här i Halmstad sålde biljetterna slut så snabbt så jag hann inte allas med. Typiskt lixom :-) Är dock glad för din skull, såklart.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig kväll du haft! Underbart när man känner sig pigg och upprymd efteråt! Och den där drinken så ju inte helt fel ut... :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är hon bra :-)
    Jag gillar hennes röst.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. ÅH, jag är riktigt avis. Hade så gärna varit där. Hon är underbar! Härligt att ni fick en fin kväll!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  8. åhh vad kul att det var bra! Du bjuder alltid på så fina bilder/inlägg och inspiration! :)

    SvaraRadera
  9. Åhh vilken tur du hade som fick tag på biljetter!! Kan tro att det var bra. kram Lisa

    SvaraRadera