söndag, maj 04, 2014

Peace and love

Lillen trivs i barnvagnen, och det är vår så det blir
 en del barnvagnspromenader nu för tiden.
Det är som ett helt annat liv minst sagt för mig,
 från att vara sängliggande i 4,5 månad
till att kunna vara ute så här- så NJUTBART! 
Och visst finns det kreativa människor även ute
 i naturen, här ser vi att någon broderat fast ett Peace-märke
 på det annars ganska intetsägande staketet.
Fler kreativa människor hittar ni hos Fabriken.
Önskar er en skön söndag, och så klart
Peace and love

7 kommentarer:

  1. Härligt med kreativitet och det blev ju med ens ett ganska intressant staket. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Måste vara fantastiskt & helt underbart att promenera ute med lillprinsen i banrvagnen ♡ ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du njuter massor av att kunna vara fri att göra vad du vill efter att ha varit sängliggandes
    Jag blev förvånad när jag smakade av min timjan när det visade sig att vara en citrontimjan. Det var nämligen min sambo som handlade
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint som piggar upp! Förstår att du njuter extra mycket av att kunna röra dig fritt. Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt och vara ute du och bebben i det
    fina soliga vädret, roligt och ha med kameran.
    Fin bild.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Oj så blå himmel!!!.....härligt med barnvagnspromenader....kommer ihåg den tiden...det blev några stycken så att säga, hihi....
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Förstår att det måste vara en underbar känsla :)

    Önskar dig en fin vecka!

    Många kramar aka

    SvaraRadera