onsdag, maj 14, 2014

Kär i döda ting

Ja det där lät ju, men jag menar att ibland, som i den här lägenheten 
här nedanför så ser jag inte själva lägenheten trots att det är 
en sekelskiftslya så är det sakerna mina ögon faller på.
På första bilden tänker jag 
-åhh en trästege- snyggt! och bordet-skitsnyggt!
Och den där taxen-så fin…
och en sån där golvlampa skulle man ju ha
söt liten soffa där bakom oxå...
Wow vilket snyggt glasskåp, undrar om de säljer det oxå;)
Och en sån där jutgärnsgryta- ja tack!
Men alltså det där skåpet….SUCK
snygg snurrstol- fast kanske i en annan färg(svart)
Kul med balkong- men det där bodet det vill jag ha;)
Hahahah ja så där fungerar tydligen min hjärna…
Känner ni igen er eller?
Bilder från Alvhem Mäkleri.
Kram
Johanna

3 kommentarer:

  1. Visst är det så att man fastnar för detaljer , helst på de här bilderna som det finns så mycket fint på

    SvaraRadera
  2. Fin lägenhet! Härligt med dessa ytor. Så fin soffa hemma ditt kök, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Abslut. Vi känner igen oss. Hemnet annonser är rena rama inredningskicken! Kram från oss

    SvaraRadera