tisdag, april 22, 2014

Ett hus med själ och känsla

I Gamla Västers (Malmö) ligger detta vackra hus
 med charmigt spröjsade fönster, putsade vita väggar som har matchas 
fint av vitmålade brädgolv och vackra, synliga takbjälkar.
På innergården kan man verkligen njuta i det mysiga orangeriet, 
av dess vackra gamla spegeldörrar och fina glasparti 
som skapar en riktig medelhavskänsla. 
Så mysigt dag som natt….
Svag som jag är för vackra dörrar så
smälte jag lite här...
Riktigt charmigt Bolaget.
Kram
Johanna

3 kommentarer:

  1. Men jösses!! Fint inne, men det jag verkligen blir kär i är utsidan! Vilket hus! Vilken entré!

    SvaraRadera
  2. Vissa delar av huset gillar jag mycket, det vita, väggen bakom sängen och dörrarna är fina men vissa delar är det för mycket mörkt trä och för störigt för mitt öga men som sagt tidigare huset har potential och utsidan är jättefin! Roligt detalj att det äntligen var gardiner ^^

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder. . . vilket ställe!

    Ha en skön kväll /N

    SvaraRadera