söndag, april 20, 2014

En väldigt GOD påsk

I helgen har vi haft besök av mina svärföräldrar, som fick träffa 
sitt barnbarn för första gången- ni kan gissa om lyckan var total;)
Vädret har varit ganska bra så det har blivit många barnvagnsturer,
vilket var tur, för utöver det har vi bara ätit och tagit det lugnt här hemma,
spelat sällskapsspel och njutit- så som högtider sig bör avnjutas.
En stor favorit i här hemma är Anthon Bergs marsipanägg...
Hoppas ni har riktigt sköna dagar med nära och kära ni med.
Påskkram
Johanna

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin påsk med, hoppas ni hinner njuta av vårvädret med och inte bara bebismys <3
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det var stor lycka när de fick träffa prinsen för första gången! Jag längtar tills det är min tur....kanske i sommar....
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Min favorit är Anthon Bergh's mandelägg ;) Kan förstå att de var glada att se lilla barnbarnet. Vi har träffat liten 5-månaders kusin idag, så mysigt!
    Vad fint påskpynt hos dig, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Det låter som en fin och mysig påsk.
    Jag gillar den lilla söta kycklingen i ägget, det ser ut som påsk :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  5. Åh! Det måste ha varit en stor lycka att få se puss och krama sitt lilla barnbarn för första gången!

    KRAM Anna

    SvaraRadera