söndag, december 01, 2013

Light the way my deer...

Så där ja, då fick tom jag till en stake med fyra ljus i,
 varav det första tom tändes i dag på 1:advent- inte illa ;)
Köpte först vita ljus, men det blev jättefult, 
för de var inte helt vita utan det såg smutsiga ut. Så igår
kväll gick jag till ljus lådan och vad hittade jag väl där,
jo begie ljus, som bröt av lite mera och först då blev jag nöjd.
Så mitt renhuvud  från "Många rum" 
fick sig sin krona i år med;)
Ha nu en fantastisk första advent.
Kram
Johanna

10 kommentarer:

  1. Perfekt färg, blev som renens horn på
    riktigt.
    Ha en mysig advent
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig ljusstake och så perfekt med de ljusen i! Stort "Gillas" här!
    Önskar dig en fin första Advent!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  3. Den där kombinationen blev perfekt, fin ljusstake. Såg i tidigare inlägg att du väntar smått, så mysigt, men kunde inte hitta information om det är första...
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig ljusstake! Blev så snyggt med ljusen!!
    Ha nu en fortsatt skön första advent! Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Kuleste adventsstaken ever Johanna,beige lys var helt perfekt!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Håper du har hatt det mysig i dag,slik man skal første søndagen i advent :)
    Toveklem.)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar den ljusstaken! Snygg som 17!

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  7. Verkligen en jättefin ljusstake.
    Trevlig första advent på dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Woop Woop! Så snyggt och med beiga ljus - gillar skarpt!

    Kram/ tatjanis

    SvaraRadera