fredag, mars 01, 2013

Pyssel med klädnypor

Sådär ja då kan vi bocka av februari, och det
känns väldigt skönt, för det har varit 
mycket sjukfrånvaro och vabbande
 på jobbet vilket har gett lite extra arbetstyngd
 och tagit på krafterna.... men nu går det minsann 
mot ljusare tider och att det gör mig sååå glad;) 
TJOHOO
Satt med ett gäng klädnypor och funderade på
 om man inte kunde
hitta på något skoj med dem, 
och jag gillar ju vackra ord som
 kan påminna mig, och peppa mig att kämpa vidare....
Faktiskt väldigt nöjd med mitt lilla projekt:)
Ha en riktigt fin start på mars månad.
Kram 
Johanna

19 kommentarer:

  1. Ahhh!
    Snyggt, förstår att du är nöjd.

    Kram och skön helg/Hannis

    SvaraRadera
  2. Kul idé!!!
    Vad mycket man kan göra om man har idéer;)
    Trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är fantasin som sätter gränser va;)

      Radera
  3. Men sååå härlig idé :)
    Förstår att du är nöjd/Ha en fin Fredag Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken ide
    Jättefina
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar den. Detsamma till dig.

      Radera
  5. Tänk att få hänga upp tvätten en vacker sommardag med så fina tvättklämmor. Ska kanske byta ut mina tråkiga plasklämmor från Ikea. Tack för inspirationen! Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ja de i plast är ju praktiska men ;) Kul att du gillar min ide;)

      Radera
  6. De är ju jättefina ! Och så bra med de uppmuntrande orden :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev, den svarta peace
    klämman är så läcker. Fina till mycket
    mer än tvätt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Åh, vad smart att göra så! Och snyggt blev det!

    SvaraRadera
  9. Supersnygga! Skulle jag också vilja göra! :-)

    SvaraRadera
  10. Åh så fiffigt! Vad fint det blev!=)

    SvaraRadera